کتاب انگلیسی را مثل یک آمریکایی صحبت کنید (صوتی و pdf)

Speak English Like and American

امتیاز
5 / 5.0
خرید آوا کتاب
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 2,000
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 17,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
کتاب انگلیسی را مثل یک آمریکایی صحبت کنید به قلم ایمی جیلت، توسط نشر داریا منتشر شده است. این کتاب مکمل نسخه الکترونیک بوده و جهت تقویت زبان انگلیسی منتشر شده است.

اگر تا حدودی به زبان انگلیسی تسلط دارید و مایل هستید مانند یک فرد انگلیسی سخن بگویید، پس از شنیدن کتاب انگلیسی را مثل یک آمریکایی صحبت کنید (Speak English like an American: learn more idioms & expressions that will help you speak like a native) می توانید به این هدف برسید.

یکی از راه های صحبت کردن مثل یک فرد انگلیسی زبان، استفاده از عبارات غیر رسمی و اصطلاحات است. انگلیسی آمریکایی سرشار از اصطلاحات است و این عبارات و اصطلاحات غیر رسمی و محاوره ای را در یک کتاب آموزش زبان رسمی نخواهید یافت بلکه بیشتر آن ها را در مکالمات روزمره می شنوید. این اصطلاحات همچنین در کتاب ها، روزنامه ها، مجلات و برنامه های تلویزیونی وجود دارند. اما ایمی جیلت (Amy Gillett) در این کتاب به شما کمک می کند تا این اصطلاحات و عبارات محاوره ای و غیر رسمی را بهتر استفاده کنید.

مطالعه کتاب و کتاب هایی از این قبیل بی شک به شما کمک می کند تا دانش زبانی خود را در این زمینه بالا برده و بتوانید از آن ها در مکالمات خود استفاده کنید و درک بهتری از آن ها داشته باشید. همچنین گوش دادن به فیلم ها و سریال های آمریکایی برای تقویت مهارت شنیداری و مهم تر از همه تقویت لهجه آمریکایی بسیار مهم است.

اصطلاحات به زبان جان می دهند. اگر به اصطلاحات مسلط شوید و خوب آن ها را فرا گیرید گفتار شما طبیعی تر و زیبا تر خواهد شد و آنچه را که می بینید و می شنوید بهتر درک خواهید کرد. اغلب زبان آموزان اصطلاحات را کلمه به کلمه یا لفظ به لفظ معنی و ترجمه می کنند.

اگر شما هم این چنین کلمه به کلمه معنی و ترجمه کنید از معنایی که حاصل می شود سردرگم خواهید شد. به همین دلیل است که کار با اصطلاحات سخت و دشوار است. در واقع، اصطلاحات به صورت گروهی عمل می کنند نه مجزا، یعنی اگر شما هر کلمه را جداگانه ترجمه و معنی کنید چیزی از آن اصطلاح نخواهید فهمید و معنایی که به دست می آید نامفهوم است.

باید در نظر داشت که ترتیب کلمات در هر اصطلاح اغلب تغییرناپذیر است. به بیانی دیگر، وقتی می خواهید در گفتار و مکالمه از اصطلاحات استفاده کنید نباید ترتیب کلمات تغییر کند و بهم بخورد. سعی کنید اصطلاحات را به گفتار و نوشتار روزمره خود بیافزایید همانطور که هر روز لغات جدید را می آموزید و به دامنه لغاتتان اضافه می کنید. بی شک از اینکه انگلیسی را مثل یک آمریکایی صحبت کنید لذت خواهید برد.

علی رغم وجود کتاب های زیادی که در زمینه آموزش زبان و لغات وجود دارد، کمتر کتابی می توان در زمینه آموزش اصطلاحات و عبارات محاوره ای و عامیانه در انگلیسی آمریکایی یافت.

بیشتر تمرکز زبان آموزان و دانشجویان زبان بر کتاب های آموزشی رسمی است غافل از اینکه برای درک بهتر فیلم ها و سریال های آمریکایی نیاز به درک و دانش بیشتری در زمینه اصطلاحات محاوره ای و عامیانه است چرا که در همه فیلم ها و سریال ها و مکالمات روزمره مردم آمریکا این عبارات و اصطلاحات زیاد به چشم می خورد.
صفحات کتاب :
252
کنگره :
PE۱۱۳۱
دیویی :
‏‫‬‮‭۴۲۸/۲۴‮فا
کتابشناسی ملی :
5841577
شابک :
978-622-99630-5-0
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه انگلیسی را مثل یک آمریکایی صحبت کنید