امتیاز
5 / 3.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 29,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب تو کله خر هستی! برو پیش، پولدار می شوی

به کمک راهکارهای جین سینسرو در کتاب تو کله خر هستی! برو پیش، پولدار می شوی، می توانید از فقر مطلق به ثروت برسید. برای ثروتمند شدن باید نگرش و طرز فکرتان را تغییر دهید.

اگر با وجود تمام تلاش هایت نمی توانی ثروتمند شوی، اگر از ایجاد تغییر و تحولی در زندگی ات برای ثروتمند شدن وحشت داری، اگر از شغل خودت راضی نیستی ولی می ترسی برای درآمد بیشتری که سزاوار آن هستی آن را رها کنی و کسب وکار خودت را راه بیندازی، کتاب تو کله خر هستی! برو پیش، پولدار می شوی (You Are A Badass At Making Money) به شما در بر طرف کردن این مشکلات کمک می کند.

اگر قصد ثروتمند شدن داری، می توانی ثروتمند شوی. مهم نیست که چند بار تلاش کردی و ناکام شدی، یا زمانی بوده که آه در بساط نداشتی یا در وضعیتی قرار گرفتی که کارت های اعتباری ات بی اعتبار شدند. با وجود این، می توانی پولدار شوی به طوری که هم خودت به خواسته هایت برسی و هم خواسته های دیگران را برآورده کنی.

اگر نمی دانی چگونه پولدار شوی، دلیل این نیست که عیب و ایرادی داری. پول یکی از مطرح ترین مسائل زندگی است. ما همگی عاشق پول هستیم، از پول نفرت داریم، دست و دلمان برای پول می لرزد، به پول بی توجه هستیم، از دست پول کفری می شویم، پول را تلنبار می کنیم، در حسرت پول به سر می بریم، از پول ایراد می گیریم. پول مجموعه ای است شامل اشتیاق، سرافکندگی و شگفت زدگی. پول اعجازی است که به ما روحیه می دهد و کسب آن لذت بخش است.

اگر تو هم مثل بیشتر مردم رابطه ای پر از دردسر و مشکل آفرین با پول داری، این توانایی را هم داری که این مسئله را حل و دگرگون کنی تا به جایی برسی که روزی بتوانی تمام خواسته هایت را برآورده کنی. از همین حالا می توانی این تغییر و تحول را در خودت ایجاد کنی. فقط کافی است که از موانع زندگی ات آگاه باشی، به انتخاب هایی جدید و قدرتمند دست بزنی و حواست را بر آن ها متمرکز کنی. با عزمی راسخ به سوی ثروتمند شدن گام بردار. جین سینسرو (Jen Sincero) در این زمینه به تو کمک می کند.

گزیده کتاب تو کله خر هستی! برو پیش، پولدار می شوی

وقتی تصمیم می گیری ثروتمند شوی باید پیه هر کاری را به تن خودت بمالی، به جز انجام کارهای غیرقانونی، غیراخلاقی و به دور از وجدان. باید در مورد خودت خیلی سختگیری کنی چون نه تنها با نگرش جدیدت در کسب ثروت به رشد و کمال می رسی، باید با باورهای قدیمی ضمیر ناخودآگاهت هم که هرگز با آن روبه رو نشده ای، مبارزه کنی.

هر نوع خللی که در اراده ات پیش بیاید به این معناست که فرصت های پیش رو را از دست می دهی و از مسیر موفقیت خارج می شوی. این شرایط به قدری سریع پیش می آید که خودت هم متوجه نمی شوی از کجا سیلی خورده ای.

صفحات کتاب :
270
کنگره :
‏‫‬‮‭HG179‏‫‭/س9ت9 1396‬‬
دیویی :
‏‫‭332/02401‬‬
کتابشناسی ملی :
4867643
شابک :
‫‭978-964-236-877-8
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه تو کله خر هستی! برو پیش، پولدار می شوی