امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 35,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب ربه کا

کتاب ربه کا اثر «دافنه دوموریه»، بانوی نویسنده ی انگلیسی است که در سال 1938 منتشر شد. شصت سال پس از نخستین چاپ ِشاهکار دوموریه؛ «ربه کا»، و با وجود این که سه میلیون جلد از کتاب در سرتاسر جهان فروش رفته و به بیست و پنج زبان ترجمه شده است، هنوز هم این رمان، خوانندگان جدیدی را به خود جذب می کند.

در این چاپ جدید؛ پس از پایان داستان، به چندین مقاله برمی خورید؛ این ها گلچینی از «چک نویس ربه کا و دیگر خاطرات» نوشته ی دوموریه هستند که نویسنده، تجربیات و خاطراتش را حین نوشتن داستان به رشته تحریر در آورده است و شامل نکات ظریف و زیبایی است که ارزش رمان ربه کا را بیشتر کرده و موجب تحسین خواننده خواهد بود.

داستان در باب زن جوان خدمتکاری است که با مردی ثروتمند آشنا می شود و مرد جوان به او پیشنهاد ازدواج می دهد. دختر جوان پس از مدتی زندگی پی می برد مرد جوان، همسر زیبای خود را در یک حادثه از دست داده و سیر داستان پرده از این راز برمی دارد که... این رمان مهیج و خواندنی، توصیفات دقیق و دلنشینی دارد که باعث می شود داستان به راحتی در ذهن شکل گرفته و خواننده بتواند در تمامی وقایع خودش را حاضر در ماجرا ببیند و همین ویژگی منحصربه فرد، خواننده را برای تا آخر خواندن کتاب ربه کا ترغیب می کند.

سال نشر :
1398
صفحات کتاب :
572
کنگره :
PZ3‏‫‬‮‭/د96ر2 1398
دیویی :
823/914
کتابشناسی ملی :
5630997
شابک :
978-622-6041-38-6‬

کتاب های مشابه ربه کا