کتاب نگرش معیار کامیابی است pdf

هشت نگرش شگفت انگیز که زندگیتان را دگرگون می کند

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 29,900
نظر شما چیست؟
کتاب نگرش معیار کامیابی است اثر رابرت هرولد شولر پر از حکایت های واقعی از زندگی افراد و خود شخص نگارنده است. هرچند کتاب به زبانی دیگر است؛ ولی تجربه ها و مضامین آن کاملا انسانی و جهانی است که شامل همه انسان ها در هر زمان و مکانی می شود.

شما هم می توانید شادی زیستن و زنده بودن را بیابید. شادی مجموعه ای از نگرشی هاست. شما هم می توانید آن ها را بیابید، بیاموزید و با آن ها زندگی کنید. این ها مواردی است که محتوای کتاب نگرش معیار کامیابی را (the be happy attitudes) تشکیل می دهد. زندگی کردن، قدرت دگرگون کننده. امروز، انتخاب کنید که کامیاب باشید! به کامیابی یک فرصت بدهید.

هرچند انسان برای زیستن به آسودگی، پول، ثروت و امکانات مادی نیازمند است؛ ولی آن چه شادکامی و بهره مندی او را از زندگی تضمین می کند، نوع نگرش و برخورداری از درونی پاک است! زندگی طرحی بی دغدغه و بی چالش نیست. برای همه انسان ها در طول عمرشان موانع و مشکلات فراوانی وجود دارد؛ ولی می توان با گذر از تجربه های تلخ، زندگی را شیرین ساخت!

این کتاب از طرح مسائل بسیار غم انگیز ابایی ندارد و هرگز آن ها را انکار نمی کند. رابرت هرولد شولر (Robert Harold Schuller) می کوشد به خوانندگان نشان دهد با وجود همه دردها و مصائب می توان شادمانه زیست و عاشقانه دنیا را نگریست. انتخاب با شماست که نگرش های نیک بینانه یا بدبینانه را برگزینید!

در بخشی از کتاب نگرش معیار کامیابی است می خوانید:

خوشا به حال آنان که در روح و روان، خویشتن را فقیر پندارند. کامیاب کسی است که بداند در کدام حیطه ی زندگی فقیر است و با روی باز آن را بپذیرد. پیروزی به سراغ کسی می آید که بتواند تقاضای کمک کند. شگفت آور است که اعتراف به نیاز برای دریافت کمک، من وجودی شما را مضمحل نمی کند، بلکه باعث می شود به انسانی با چنان شرافت احساسی و عقلانی تبدیل شوید که مردم به شما اعتماد کنند، همراه تان شوند و به عزت نفسی باورنکردنی دست یابید.
دیویی :
‏‫‬‭226/9306
کتابشناسی ملی :
3848405
شابک :
‌‫‭978-964-236-669-9
سال نشر :
1394
صفحات کتاب :
302
کنگره :
‏‫‬‭BT382‏‫‬‮‭/ش9ن7 1394

کتاب های مشابه نگرش معیار کامیابی است