کتاب تو شاهکاری دختر

یک عمر دروغ های فراوانی شنیده اید، باور نکنید و شخصیت واقعیتان را بیابید

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 29,900

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب تو شاهکاری دختر!

کتاب تو شاهکاری دختر! از نویسنده معروف و بسیار محبوب آمریکایی ریچل هالیس است، کتاب های ریچل هالیس در سراسر دنیا بخصوص در میان دختران محبوبیت بسیار زیادی دارند.

ریچل هالیس در کتاب تو شاهکاری دختر خود از یک مشت دروغ مخرب پرده برمی دارد که مانند نقل و نبات در زندگی به ذهن شما خورانده می شوند؛ اما در عوض حقیقتی بسیار مهم و ارزشمند را هم به شما ارائه می کند. تو شاهکاری دختر! (Girl wash your face) که از پرفروش های آمازون و نیویورک تایمز در سال 2018 بوده است، می تواند زندگی زنان و دختران را دگرگون کند.

 

درباره کتاب تو شاهکاری دختر

در دنیا فقط یک نفر مسئول زندگی شماست، آن یک نفر هم خودتانید و بس! همه چیز در دستان شماست و هیچ کس نمی تواند این حق را از شما بگیرد. باور کنید این حرف ریچل هالیس (Rachel Hollis)، نویسنده ی کتاب تو شاهکاری دختر! حقیقت دارد. او برای اثبات کلامش در این اثر صدها داستان آورده است، از نمونه های خنده دار و عجیب گرفته تا شرم آور و ناراحت کننده و دیوانه وار. هر یک به نحوی گویای این حقیقت پر مغز هستند که عنان اختیار این زندگی فقط و فقط در دست شماست.

شما نمی توانید این حقیقت را باور کنید مگر اینکه همه ی دروغ هایی را بشناسید که هر یک به نحوی همچون سد آهنین سر راهتان ایستاده اند و از رشدتان ممانعت می کنند. بسیار مهم است که بتوانید میزان شادی ای را به دست آورید که حق مسلمتان می باشد و ناخدای زندگی خود شوید.
این از آن جملات مهمی است که باید دو دستی بچسبید، نوشته اش را قاب کنید و به دیوار بیاویزید؛ اما تنها چیزی نیست که باید یاد بگیرید.

شما باید بفهمید که در این زندگی چه دروغ هایی به خوردتان داده شده است تا بتوانید هوشمندانه همه را یکی یکی از بین ببرید. شما به درستی نمی دانید که هستید. باید دروغ ها را تشخیص دهید تا بتوانید خودتان را به درستی بشناسید. این خودشناسی قدم اول رشد و پیشرفت شماست.

تا کنون برایتان اتفاق افتاده است با خود فکر کنید آنگونه که باید انسان خوبی نبودید؟ هیکل تان چندان مناسب نیست؟ دیگران شما را دوست ندارند؟ مادر بدی بوده اید؟ آیا پیش آمده با خود بیاندیشید اگر بقیه با شما بد برخورد می کنند، حق شما بوده است یا اینکه هرگز به خواسته ی خود دست نخواهید یافت؟ این ها همه یک مشت دروغ محض هستند که به شما گفته شده اند و متأسفانه شما هم اجازه دادید در وجودتان تأثیر بگذارند.
باید خانه تکانی اساسی را شروع کنید. جامعه، رسانه ها، خانواده و آدم های دور و بر هر یک به شیوه ای در تزریق این باورهای اشتباه سهم دارند؛ اما این دروغ ها متعلق به خود خود شیطان هستند. باورهای دروغ درباره ی خودتان خطرناک اند و عزت نفس و قدرت عملتان را از بین می برند. شاید به ندرت چنین دروغ هایی به شما بگویند؛ اما بازتاب آن ها در مغزتان آن قدر بلند و مهیب می باشد که تا ابد اثر خود را دارد.

 

کتاب تو شاهکاری دختر

 

بخشی از متن کتاب تو شاهکاری دختر!

رؤیای هرکس متفاوت از دیگری بود. یکی در شغل و اهداف مالی شکست خورده بود و یکی دوست داشت ازدواج کند و صاحب فرزند شود اما نشده بود، این ها برنامه هایی بودند که آن ها مدت ها پیش برای خود چیده بودند و هر سال در روز تولدشان به یاد می آوردند که به آن ها نرسیده اند.
اصلاً چه کسی پیدا می شود که برای این چیزها تأسف نخورده باشد؟ خود من نمی توانم بگویم چند هزار بار در زندگی خود را برای نرسیدن به آرزویم ملامت کردم، چون بر این باور بودم که رسیدن به آرزو زمان دارد و اگر از آن زمان بگذرد، در واقع تاریخ انقضایش رسیده است و من دیگر به آن خواسته نمی رسم (زمانی دلم می خواست آن قدر آسوده شوم که بتوانم تمام روزم را با تزیین کیکی پر کنم که پخته ام!).
خانم های گل، این طرز فکر اشتباه است و هیچ سودی برای ما ندارد، چون حواس ما را دنبال چیزهایی می برد که در زندگی ما غایب اند و نبودشان ما را آزار می دهد.

 

دختر کوچولوی تپل و بامزه ای را با پاهای خپل و گوشتالو در نظر بگیرید. این دخترک تازه می خواهد با گرفتن دستش به اینجا و آن جا چند قدم بردارد و این سو و آن سو برود. او چند هفته است تلاش می کند بدون نگه داشتن پایه میز و با حفظ تعادل، بایستد.
حالا موفق شده و هدفی بزرگ تر در ذهنش نقش بسته است و آن اینکه با گرفتن پایه مبل و میز عسلی ها، چند قدم بردارد و عرض موکت اتاق پذیرایی را بدون هیچ خطری طی کند. تاتی تاتی می کند و سرانجام به مقصد خود می رسد که همان کاناپه بزرگ است.
دسته آن را می گیرد و لبالب هیجان، پر از حس غرور و افتخار شما را نگاه می کند. منتظر تشویق مفصل شماست؛ اما شما در مقابل به او لبخندی کنایه دار می زنید و می گویید: «خب دخترجان، خوب آمدی؛ اما تو که تا اینجا آمدی، چرا هنوز دویدن را یاد نگرفتی؟»

 

کتاب تو شاهکاری دختر مناسب چه کسانی است

ریچل هالیس یکی از محبوبیت ترین نویسندگان در بین دختران است و همانطور که از نام کتاب پیداست این کتاب برای تمامی دختران و زنان می‌تواند مفید و بسیار کاربردی باشد.

 

درباره ریچل هالیس

ریچل هالیس، کارآفرین و سخنرانی برجسته آمریکایی است که در وبسایت شخصی خود مطالب بسیاری را برای مخاطبینش قرار میدهد اون یکی از بلاگرهای فعال آمریکایی نیز محسوب میشود.

ریچل در صحبت ها و کتاب های خود لحنی کاملا دوستانه و خودمانی دارد به گونه ای که بعد خواندن کتاب های ریچل احساس می‌کنید او خواهرتان است.

از ریچل هالیس به عنوان آنتونی رابینز خانم ها نیز یاد میشود.

 

دانلود کتاب تو شاهکاری دختر

برای تهیه و دانلود کتاب تو شاهکاری دختر از ریچل هالیس(یک کتاب فوق العاده برای دختران) می‌توانید از طریق وبسایت و اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی فراکتاب اقدام کنید.

 

دیویی :
‏‫‬‮‭248/843
کتابشناسی ملی :
5631179
شابک :
978-622-220-055-8
سال نشر :
1398
صفحات کتاب :
272
کنگره :
‏‫‬‮‭BV4527‏‫‬‮‭/ھ2خ9 1398

کتاب های مشابه تو شاهکاری دختر!