کتاب رقص قدرت pdf

قصه ای اسرارآمیز از سیر و سفر معنوی برای یافتن خود واقعی

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب رقص قدرت

کتاب رقص قدرت نوشته سوزان گرگ و ترجمه نفیسه معتکف، سیر و سفر معنوی زنی را به تصویر می کشد که با قدم گذاشتن در این راه به کشمکش های درونی خود غلبه کرد و با به دست آوردن اقتدار شخصی اش به چنان آرامشی دست یافت که کمک کرد به هر آن چه می خواهد دست یابد.

رقص قدرت کتابیست الهام بخش، برای هر کسی که بخواهد به خواسته هایش دست یابد. ما هیچ چیز را آن طور که هست، نمی بینیم، بلکه همه چیز را آن طور که خود می خواهیم، می بینیم.

بنا بر احادیث، مرگ یکی از حریفان مبارز است. قوی ترین و خطرناک ترین حریف او نیز نفس اوست. اقتدار مبارز هرچه بیشتر شود، سوء استفاده از آن آسان تر است و وسیله لطمه زدن به خود و دیگران فراهم تر می شود. ناوال های پیشین به طور صحیح انرژی کسب نکرده بودند و ترس از مرگ در آنان ادامه داشته است.

آنان سعی می کردند راهی بیابند تا بعد از مرگ نیز اقتدار شخصی خود را حفظ کنند. می پنداشتند دنیا همچون عقابی بزرگ است که بعد از مرگ، روح آن ها را می بلعد. سوزان گرگ (Susan Gregg) یاد گرفت که خودش انرژی را تعبیر و تفسیر کند و سرانجام مرگ را به جای فراموشی، به عنوان حس وحدانیت درک کرد. تمام این مراحل تلاشی است برای این که ببینیم مسئول زندگی ما روح مان است یا ذهن ما.

ذهن به گونه ای باور نکردنی مقتدر است. ذهن ما بر این باور است که تلاش ما برای حفظ بقای ذهن مان است. بنابراین نیل به آزادی را حتی الامکان دشوار می سازد. ذهن ما ترجیح می دهد ما را مرده ببیند تا آزاد. وقتی به آزادی برسیم، خود معنوی مان مسئول می شود و ذهن مان دیگر حدس نمی زند و سخن پراکنی نمی کند. رسیدن به آزادی سفری جالب است. ما هیچ چیز را آن گونه که هست نمیبینیم، بلکه همه چیز را همان گونه که می خواهیم میبینیم. ذهن اما به هر دری میزند تا مانع هرگونه تغییر و تحولی در وجودمان شود.

گزیده کتاب رقص قدرت 

در ذهن شما خروارها خواستۀ برآورده نشده وجود دارد. ذهن معمولا سریع تر از آن چه می توانیم به دست آوریم، چیزی به فهرست خواسته هایمان اضافه می کند. توجه کنید چه نوع افکاری شما را از زمان حال بیرون می برد. اگر برای شاد بودن تا فردا صبر کنید، باید تا ابد منتظر باشید، درست مانند شعری که می گوید: فردا همیشه دور از دسترس است.

صفحات کتاب :
248
کنگره :
‏‫‬‭BF1611‏‫‭‏‫‬‭/گ4ن8 1396
دیویی :
‏‫‬‭‭291/14
کتابشناسی ملی :
4808141
شابک :
978-964-236-853-2
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه رقص قدرت