امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
خرید چاپی
139,900
14%
ت 120,314
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب خیلی عذر می خوام اما... دروغ می گه، دوست نداره!

گرگ برندت و لیز تاچیلو در کتاب خیلی عذر می خوام اما... دروغ می گه، دوست نداره!، می خواهند به شما نشان دهند مردها آن قدر هم که فکر می کنید پیچیده نیستند؛ حتی اگر بخواهند که شما این طور فکر کنید.

قرن هاست که زن ها دور هم جمع می شوند و به هنگام صرف قهوه یا چای درباره رفتار گیج کننده مردها با یکدیگر صحبت می کنند تا از آن سر در بیاورند. گرگ برندت (Greg Behrendt) و لیز تاچیلو (Liz Tuccillo) کوشیده اند تا تمامِ حرف هایی که ممکن است در یک رابطه زده شود و برای خانم ها ایجاد دودلی یا شبهه کند را بیان کنند.

سبک نگارش و لحن طنز آمیز و گاه تند و نیش دار، طعنه آمیز و در عین حال رُک و پوست کنده و صمیمی نویسندگان کتاب ظاهرا تنها وسیله و ابزاری بوده که به قول خود آن ها «به منظور باز کردن چشم و گوش دختران و زنان زیبا و باهوش، و گاه ساده لوح و احیانا بیش از حد خوش بین و خوش باور» در اختیار داشته اند. دختران و زنانی که خودشان را دست کم می گیرند و ارزان می فروشند.

کتاب خیلی عذر می خوام اما... دروغ می گه، دوست نداره! (He's Just Not That into You: The No-Excuses Truth to Understanding Guys)، می تواند برای همیشه زندگی شما را تغییر دهد. پیدا کردن نامزد یا شوهر آسان تر از پیدا کردن یک نسخه از کتاب خیلی عذر می خوام اما... دروغ می گه، دوست نداره! است.

گزیده کتاب خیلی عذر می خوام اما... دروغ می گه، دوست نداره! 

باور کنین عشق «فوبیای تعهد» و نیز ترس از ازدواج رو معالجه و درمان می کنه!

این رو هیچ وقت فراموش نکنین: تمامی پسرها یا مردهایی که مدام برای ازدواج با شما عذر و بهانه می یارن، مثلا می گن قصد ازدواج ندارن یا اساسا به ازدواج اعتقادی ندارن یا از ازدواج می ترسن، یه روز همه شون ازدواج می کنن. مطمئن باشین.

احتمالا خودتون هم به این حقیقت پی بردین. چند سال (یا حتی چند ماه!) بعد می بینیدشون و می بینین که همون هایی که اینقدر مخالف ازدواج بودن و لعن و نفرینش می کردن، حالا متأهل اند و احتمالا بچه هم دارن. از اینجاست که می شه نتیجه گرفت پس می خواستن ازدواج کنن اما فقط نه با شما. البته خیلی عذر می خوام، اما حقیقت داره!

وقتی مردی می گه که قصد ازدواج نداره، معنیش این نیست که هیچ وقت نمی خواد با هیچ کس ازدواج کنه و تا ابد «عزب اغلی» باقی بمونه. معنیش اینه که قصد ازدواج با شما رو نداره. قصد ازدواج داشتن هیچ مشکل و ایرادی هم نداره. هیچ وقت احساس نکنین مشکلی دارین که دوست دارین ازدواج کنین. تمایل به ازدواج هرگز به معنای نیازمند بودن، وابسته بودن، متکی بودن و رشد نیافته بودن نیست.

فقط مراقب باشین کسی رو برای خودتون انتخاب کنین که اهداف، خواسته ها و برنامه ریزی هاش برای آینده با شما مشترک و مشابه باشه. چنانچه اشتباه کردین و طرف تون تعهد گریز و «ضد ازدواج» از آب دراومد، زود بی خیال بشین و وقت خودتون رو تلف نکنین. به خاطر داشته باشین اهداف و آرزوهای بزرگ مستلزم برنامه ریزی ها و تلاش های بزرگ اند.

صفحات کتاب :
246
کنگره :
‏‫‬‮‭HQ801‏‫‭/ب43‮الف‬9 1397
دیویی :
‏‫‬‮‭306/7
کتابشناسی ملی :
5011321
شابک :
978-964-236-898-3
سال نشر :
1397

کتاب های مشابه خیلی عذر می خوام اما... دروغ می گه، دوست نداره!