کتاب عکسی بالای دست ها pdf

مجموعه داستان چهارمین جشنواره داستان انقلاب

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 5,200
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب عکسی بالای دست ها

کتاب عکسی بالای دست ها روایتگر پنج داستان انقلابی است که در چهارمین جشنواره داستانی انقلاب برگزیده گردیده اند. از جمله داستان های کتاب عکسی بالای دست ها می توان به «بازجویی» نوشته ابوذر هدایتی، «یک بررسی موشکافانه» نوشته سیده عذرا موسوی، «طفیلی» نوشته حسین علی جعفری، «قشقرق» نوشته مونا اسکندری، «معلم کوچک من» نوشته ابوالفضل بصیری و «من و سارا» نوشته مرضیه فعله گری اشاره کرد.

مجموعه داستان «عکسی بالای دست ها» به همت کارگاه قصه و رمان مرکز آفرینش های ادبی گردآوری و تولید شده است.  هر رویدادی برای ماندگاری در ذهن و جان مردم، لازم است تا با زبان هنر بیان و مطرح می شود انقلاب ها نیز چنین هستند. با نگاهی اجمالی به انقلاب های دنیا، به وضوح میبینیم فروپاشی و مرگ انقلاب ها زمانی فرا می رسد که ادبیاتشان می میرد.

نمونه اش انقلاب سوسیالیستی شوروی است. انقلاب اسلامی ما به عنوان عظیم ترین رویداد اجتماعی قرن بیستم از چنان قابلیت و ظرفیتی شگرف و حیرت آوری برخوردار است که در صورت انعکاس در ذهن و قلب شفاف هنرمندان متعهد قادر است قلب همه انسان ها را در سراسر جهان تسخیر نمایید. خوشبختانه این سهم چند سالی است به سمت برگزاری جشنواره داستان انقلاب، در قالب داستان در حال رخ دادن است. مجموعه داستان های کوتاه با موضوع انقلاب حاصل این مجاهدات ها و ریاضت هاست.

صفحات کتاب :
157
کنگره :
PIR4249‏‫‬‭‏‫‬‭/ج468 1390
دیویی :
8‮فا‬3/6208
کتابشناسی ملی :
3393848
شابک :
978-600-175-696-2
سال نشر :
1390

کتاب های مشابه عکسی بالای دست ها