کتاب روزآموز حدیث pdf

حفظ روزانه احادیث موضوعی و کاربردی 14 معصوم)

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 28,000
نظر شما چیست؟
روزآموز حدیث چیست؟

پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد مصطفی (ع) در حدیث جاودانه و عالمانه ثقلین، دو گرانبها گوهر بی نظیر و مانند - کتاب الله و عترتش - را برای مسلمانان تا قام قیامت سفارش موکد فرموده اند. یقین بداریم و ایمان بداریم که هر کس بدان گوهران چنگ زند و عمل نماید عاقبت به خیر دنیا و عقبی خواهد شد، چون چیزی نیست که برای سعادت بشر در دنیا و آخری نیاز باشد که در این حدیث ثقلین شریف نتوان جست و نتوان یافت.

نشر روزآموز در راستای تکمیل «روزآموز شریعت» خود - که عصاره و جان کلام ثقلین وصیت شده رسول گرامی اسلام (ص) است - اقدام به طراحی و تولید «روزآموز» حدیث کرده که 364 حدیث زندگی ساز و جانبخش 14 معصوم (علیهم السلام) را در 132 موضوع الفبایی طوری آموزش می دهد که به حافظه بلند مدت و دائمی خوانندگانش رفته و سالیان سال - حتی در صورت عدم تکرار - فراموش نخواهند شد.

در گزینش این احادیث گرانبها تلاش کرده ایم تا کاربردی دین آن ها برای زندگی روزمره کنونی از میان مستند ترین و متواتر ترینشان انتخاب شود تا هر حدیث انگیزه و جرقه ای باشد برای تغییر و بهبود وضعیت های روحی، جسمی، روانی، اخلاقی، اجتماعی، اقتصادی، دنیوی، معنوی و ... مخاطبین روزآموز - تا کسی نباشد که از این ستارگان فروزان پند نگیرد و تاثیر نپذیرد.

بر روی هر صفحه ی کتاب - که صفحه سوال و فلش کارت بزرگ یک هفته است - ترجمه فارسی احادیث و موضوع الفبایی آن ها در پشت صفحه که - جواب فلش کارت ها را پوشش می دهد - اصل عربی حدیث و منبع آن آمده است. طریقه حفظ احادیث از دستورالعمل کلی مطالعه کتب روزآموز تبعیت می کند.
سال نشر :
1389
صفحات کتاب :
112
کنگره :
‏‫‭BP۱۳۶/۹‏‫‭/ف۴۶ر۹ ۱۳۹۲
دیویی :
‏‫‭۲۹۷/۲۱۲
کتابشناسی ملی :
3327924
شابک :
978-600-6341-09-5

کتاب های مشابه روزآموز حدیث