کتاب اخلاق حرفه ای در تجارت pdf

اثری دلپذیر و الهام بخش برای آنان که می خواهند به زبانی ساده به مفاهیمی بلند و عمیق دست یابند!

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟
کتاب اخلاق حرفه ای در تجارت، مجموعه ای از مطالب شگفت انگیز و حیرت آور درباره ی علم اخلاق در تجارت است که جان سی ماکسول در طول سال ها مطالعه و تحقیق در دنیای زیبا و شگفت انگیز موفقیت با آن ها آشنا شده است.

کتاب اخلاق حرفه ای در تجارت (Ethics 101)، به شما کمک می کند مسیر زندگی و کارتان را از لحاظ اخلاقی هموار سازید تا بتوانید به موفقیت چشمگیری دست یابید.

انسان، خواهان موفقیت است و از آن جایی که موفقیت فردی، شغلی و اجتماعی با الگوهای رفتاری، ارتباط مستقیم دارند اصلاح این الگوها نقشی اساسی در کسب موفقیت ایفا می کنند. موفقیت در پرتو ارتباط درست و سهل انسان با خود و دیگران کسب می شود، چون انسان، دائم در حال تعامل با خود و دیگران است. انسان، موجودی اجتماعی است و با توسعه ی شگفت انگیز جوامع، در معرض تعامل با انبوهی از سازمان های گوناگون قرار دارد. این امر، ارتباط او را با دیگران و سازمان ها به شکل قابل توجهی پیچیده کرده است. به رغم این پیچیدگی ها، همه خواهان ارتباط آسان و درست با یکدیگرند؛ چون آسایش و آرامش را تنها در پرتو آن می یابند.

جان سی ماکسول (John C. Macwell)، متولد سال 1974 در میشیگان، نویسنده و سخنران بین المللی است. او مدت سی سال به عنوان کارشناس مذهبی در کلیساهای ایندیانا، اوهایو، کالیفرنیا و فلوریدا مشغول فعالیت بود و به همراه همسرش مارگریت ماکسول تاکنون بیش از پنجاه کتاب در زمینه ی رهبری نوشته است. سازمان های او به بیش از دو میلیون نفر در سراسر جهان آموزش داده اند و کتاب هایش به بیش از پنجاه زبان، ترجمه و تاکنون بیش از سیزده میلیون نسخه از کتاب هایش به فروش رسیده است.

یکی از مشکلات ما این است که اخلاق هیچ گاه در حوزہ کسب وکار، با به طور کلی، در حوزہ اجتماعی و سیاسی ما مطرح نبوده، بلکه همواره موضوعی شخصی بوده است. انسان ها به اینکه درستی و راستی خواست آن هاست، اذعان دارند؛ اما در عین حال، مطالعات نشان می دهد که بیشتر مردم معمولا کارها را به همان درستی ای که از دیگران انتظار دارند، انجام نمی دهند. افرادی که در فعالیت هایشان درستی را رعایت می کنند، نسبت به مسئولیت های اجتماعی شان متعهدند و دستاورد این تعهد برای آن ها، سوددهی بیشتر است.

جملات برگزیده جان سی ماکسول در کتاب اخلاق حرفه ای در تجارت:

- کار و فعالیت زیاد، اهمیت ندارد، بلکه هوشمندانه کار کردن، مهم است و هنر محسوب می شود.
- کسی که به شما اعتماد دارد، بهتر از کسی است که شما را دوست دارد.
- در ارتباط با دیگران، ابتدا دنبال درک آن ها باشید، سپس خودتان را به آن ها بفهمانید.
- غرور رکن اصلی بروز همه ی اشتباهات بزرگ است.
- هیچ افتخاری بزرگ تر و هیچ استقلالی مهم تر از برخورداری از زندگی بامعنا نیست.

در بخشی از کتاب اخلاق حرفه ای در تجارت می خوانیم:

اگر اخلاق در کار را بپذیرید، به طور خودکار غنی و موفق خواهید شد. آیا به این جمله اعتقاد دارید؟ البته که نه! آیا می توانید راهی برای موفقیت ایجاد کنید؟ شاید! در مقابل، افرادی که تنها برای انجام هر کاری به اصول اخلاقی پایبند هستند، در پایان فعالیت خود در لبه ی پرتگاه (موفقیت یا شکست) قرار دارند؛ زیرا فقط با اخلاق، پیروزی حتمی به دست نمی آید و اخلاق تنها در شغلی بدون کاردانی، موفقیت را میسر نمی کند. البته افراد نادان برای انجام کاری که به زمان نیاز دارد، مسئولیت خود را به دیگران واگذار می کنند و به این ترتیب، خود را در جریان فعالیتی مستمر قرار نمی دهند. آن ها از رفتارهای اخلاقی در امور مالی خود می ترسند و احساس می کنند دیگران قصد دارند با رفتار خشن خود، بر سر آن ها کلاه بگذارند.
کنگره :
HF۵۳۸۷‏‫‬‭/م۲‮الف‬۳ ۱۳۹۴
دیویی :
174/4
کتابشناسی ملی :
3734576
شابک :
978-964-236-641-5
سال نشر :
1399
صفحات کتاب :
144

کتاب های مشابه اخلاق حرفه ای در تجارت