کتاب برنامه ریزی بازاریابی استراتژیک

برای کسب و کارهای کوچک تا متوسط؛ نوشتن گام به گام یک برنامه بازاریابی

3 از 1 نظر

کتاب الکترونیکی برنامه ریزی بازاریابی استراتژیک

حجم دانلود: 1.0 مگا بایت
صفحات کتاب : 157

معرفی کتاب برنامه ریزی بازاریابی استراتژیک

کتاب های زیادی در مورد تئوری های بازاریابی وجود دارند، اما تعداد کمی از آن ها مؤلفه های کاربردی قابل اجرایی دارند. کتاب برنامه ریزی بازاریابی استراتژیک، کتابی مناسب برای کسب وکارهای کوچک تا متوسط است. این کتاب، از تئوری های بازاریابی و رویه های عملی و اجرایی استفاده کرده است و به صاحبان کسب وکاراهایی در مقیاس کوچک تا متوسط یا فعالان بازاریابی، یک روند تجربی کامل را ارائه می دهد که به برنامۀ بازاریابی درست برسند. 

همچنین کتاب برنامه ریزی بازاریابی استراتژیک، می تواند رویه ای مناسب برای تجارتی شخصی باشد. این کتاب حاصل سی سال تجربۀ نویسنده، دیوید اندرسون، در بازاریابیِ محصولات و خدمات در سطح داخلی و بین المللی است.

کتاب های مرتبط

بیشتر

برچسب ها کتاب برنامه ریزی بازاریابی استراتژیک

مشخصات کتاب برنامه ریزی بازاریابی استراتژیک

نوع اثر : کتاب

صفحات کتاب : 157

کنگره : HD62/7‏‫‬‭‭/‮الف‬8ب4 1393

دیویی : 658/022

کتابشناسی ملی : 3860049

شابک : 978-600-7212-78-3‮‬

سال نشر : 1393

نظرات درباره کتاب برنامه ریزی بازاریابی استراتژیک