کتاب نیمه تاریک جویندگان نور pdf

قدرت، خلاقیت، استعداد و آرزوهای خود را باز ستانید

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟
نیمه تاریک جویندگان نور یکی از تأثیرگذارترین کتاب های دبی فورد و در حقیقت یکی از تأثیرگذارترین کتاب هایی است که تا به حال در زمینه شناخت خود و دنیای درون نگاشته شده است. با خواندن این کتاب نیمه تاریک وجود خود را در افق های روشن بیابید.

کتاب نیمه ی تاریک جویندگان نور (The Dark Side Of The Light Chasers) را با دقت بخوانید. یک بار بخوانید و دوباره بخوانید. سپس برای بار سوم بخوانید تا مفاهیم آن را خوب درک کنید و تمرینات آن را انجام دهید. دبی فورد در این کتاب شما را به چالش دعوت می کند. اما اگر نمی خواهید زندگی تان تغییر کند نه این کتاب را بخوانید و نه تمرینات آن را انجام دهید. همین حالا کتاب را زمین بگذارید. آن را در بالاترین قفسه کتابخانه خود پنهان کنید جایی که دیگر هیچ گاه دست تان به آن نرسد. یا آن را به دوستی بدهید. زیرا تقریبا غیرممکن است که این کتاب را بخوانید و تغییری شگرف در زندگی خود احساس نکنید.

زندگی را باید به وضوح زیست. یعنی با شفافیت کامل. بی هیچ پنهان و هیچ انکاری! حتی آن بخش از وجودت را که نمی خواهد به آن بنگری و آن بخشی که کمتر مورد توجه قرار گرفته است باید عریان کنید. اگر شما نیز اعتقاد دارید که شفافیت کلید اصالت و اصالت دروازه ای به سوی خود حقیقی تان است، شما نیز از اعماق وجودتان از دبی فورد (Debbie Ford) برای نگاشتن این کتاب سپاسگزاری خواهید کرد چرا که کتاب نیمه ی تاریک جویندگان نور مستقیم شما را به سوی آن دروازه خواهد برد، آن جا که لذتی ماندگار، آرامشی درونی و فضایی وسیع برای عشق ورزیدن به خود و در نهایت عشق بدون شرط به دیگران خواهید یافت!

در بخشی از نیمه ی تاریک جویندگان نور می خوانیم:

اغلب ما سخت مشتاق آنیم که به آرامش دست یابیم. این یکی از بزرگ ترین اهداف زندگی است که رسیدن به آن راهی ندارد جز در آغوش گرفتن تمام وجود خویش. کشف کردن موهبتِ حتی نفرت انگیزترین صفات خویش فرایندی خلاقانه است که فقط نیازمند علاقه عمیق به گوش کردن و یاد گرفتن است، تمایل به رها کردن باورها و قضاوت های بی مورد و آماده بودن برای احساس بهتر! این فقط منِ وحشت زده ی ماست که به اصطلاح می خواهد از ما محافظت کند، محافظتی که در حقیقت ما را از خویشتن شناسی باز می دارد. ما باید برای عشق ورزیدن به هر آن چه از آن ترسیده ایم آماده شویم.
صفحات کتاب :
230
کنگره :
BF175/5‭‬ ‭/س2‏‫‭ف9 1395
دیویی :
155/264
کتابشناسی ملی :
4120146
شابک :
978-964-236-725-2
سال نشر :
1395

کتاب های مشابه نیمه تاریک جویندگان نور