کتاب بی شعورهای ابدی

شناخت بی شعورهای اصلاح ناپذیر و راهکارهای مقابله با آن ها

امتیاز
5 / 0.0
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب بی شعورهای ابدی

کتاب بی شعورهای ابدی یا «شناخت بی شعورهای اصلاح ناپذیر و راهکارهای مقابله با آن ها» دومین کتاب درباره بی شعوری از خاویر کرمنت است. کتاب اول او، که در ایران فروش فوق العاده ای بیش از ۵۰ هزار جلد داشت. کتاب اول کرمنت برای بی شعورها بود. برای این که درد خود را بشناسند و درمان کنند. اما کتاب دوم کرمنت برای بی شعورها نیست. درباره بی شعورها است. «به ویژه بیشعورهای سمج، اصلاح ناپذیر و تمام عیار. همچنین کتابی است برای قربانیان. کتابی که هرگز فکر نمی کردم مجبور شوم بنویسم.»

کرمنت در این کتاب توضیح می دهد که چرا به این نتیجه رسیده است که برخی بی شعورها به قدری متعهد و سرسپردهٔ بی شعوری هستند که بعید به نظر می رسد روی رستگاری را به خود ببینند. کتاب دوم کرمنت، «بی شعورهای ابدی» سه بخش دارد.

در بخش اول او توضیح می دهد که ویژگی بی شعورهای مطلق چیست و راه های شناخت این بی شعورها را با نمونه هایی توضیح می دهد. در بخش دوم انواع بی شعورهای مطلق را برمی شمارد.

و در بخش سوم با عنوان بی شعور کیهانی اشاره می کند که افزایش بی شعوری باعث ایجاد یک بی شعوری همه گیر و سازماندهی شده می شود که بسیار خطرناک است و بعد انواع بی شعوری های اجتماعی و سیاسی را که در گروه های سازماندهی شده عمل می کنند و راهکارهای مقابله با آن ها را بررسی می کند. در نهایت این کتاب برای شناخت بی شعورهای ابدی و راه های محافظت جامعه و زندگی از آسیب های آن ها است.

کتابشناسی ملی :
4593016
شابک :
978-600-7683-66-8
سال نشر :
1396
صفحات کتاب :
205
کنگره :
1396 42 ک 9 خ / 3/724 BF
دیویی :
2/155

کتاب های مشابه بی شعورهای ابدی