نظر شما چیست؟
کتاب «آتش و خشم»، روایاتی از ماجراهای درون کاخ سفید است که بر اساس گفت و گوهایی شکل گرفته که مایکل وولف (نویسندهٔ کتاب) در یک دورهٔ زمانی ۱۸ماهه با ترامپ و بیشتر اعضای کارکنان ارشد او انجام داده است.

اولین گفت و گوی او پیش از انتخابات و زمانی که ترامپ کاندیدای رئیس جمهوری بود، انجام شده بود. نویسنده در پیشگفتار این کتاب دربارهٔ برخورد دولت ترامپ با او نوشته است که:« با اینکه دولت ترامپ خصومت با مطبوعات را به سیاست مجازی خود تبدیل کرده است، اما در سالیان اخیر از هر دولت دیگری در کاخ سفید نسبت به رسانه ها بازتر عمل کرده است.»

بنابراین، وولف در ابتدا درخواستش از دولت این بود که در حد یک ناظر نامحسوس، بتواند در کاخ سفید حضور داشته باشد. در این باره نوشته است که: «من بیشتر به یک مزاحم ثابت بدل شده بودم.» به این ترتیب، وولف به گفت و گوهایش ادامه داد. بعضاً علاوه بر اعضای دولت ترامپ، در کتاب نقل قول هایی از شاهدان بی نامی وجود دارد که وقایع و شرایط کاخ را توصیف می کنند: «مسئله اصلی برای ترامپ در کارزار انتخاباتی اش این بود که چقدر همه چیز مزخرف بود و چقدر اعضای درگیر در آن افراد بازنده ای بودند. علاوه براین، او کاملاً متقاعد شده بود که افراد تیم کلینتون برندگان درخشانی بودند. او اغلب می گفت آن ها بهترین ها را دارند و ما بدترین ها را. زمان صرف شده در هواپیمای کمپین انتخاباتی او اغلب شامل مشاهدۀ اهانت های فراوان به این و آن بود. تمام افراد اطراف او ابله بودند.»

مایکل وولف، نویسندهٔ ثابت نیویورک تایمز، هالیوود ریپورتر، گاردین و تعدادی دیگر از روزنامه های مشهور است. او برای آثار خود جوایز متعددی را دریافت کرده است. «کتاب آتش و خشم» هم، پس از انتشار بلافاصله به پرفروش ترین کتاب روز وب سایت «آمازون» تبدیل شد.
دیویی :
۹۷۳/۹۳۳۰۹۲
کتابشناسی ملی :
5099926
شابک :
978-600-8942-38-2
سال نشر :
1397
صفحات کتاب :
399
کنگره :
E۹۱۲‏‫‮‭/و۸آ۲ ۱۳۹۷

کتاب های مشابه آتش و خشم