امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟
در کتاب الفبای کامیابی اثر مینا گلبازخانی پور و حمیدرضا غلامرضایی، با استفاده از حروف الفبا که آغازگر کلمات مثبت هستند، مراتبی از کامیابی و موفقیت، رمزگردانی شده؛ سپس برای هر یک از حروف، کلید واژه ی کامیابی در نظر گرفته و با راهکارهای موثر در مورد آن توضیح داده شده است.

روان شناسان با انجام تحقیقات علمی ثابت کرده اند که انسان طی شبانه روز درگیر کلمات است. ما به وسیله ی کلمات، سخن می گوییم، می نویسیم، فکر می کنیم و حتی می خوابیم. باید بدانیم کلمات، حاوی امواج مثبت و منفی هستند.

در کتاب الفبای کامیابی ذکر شده که لازم است همواره از به کار بردن کلمات منفی و بیهوده خودداری کنیم؛ زیرا کلام بر ضمیر هوشیار و ناهوشیار گوینده و شنونده تاثیر مستقیم و غیرمستقیم فراوانی به جا می گذارد. کلمات مانند موجودات زنده انرژی ساطع می کنند. بدون شک، انسان به وسیله ی کلمات در زندگی اجتماعی خود آثاری مثبت یا منفی بر دیگران می گذارد. این تأثیر از راه کلام و درصد کمی از آن نیز از راه رفتار ایجاد می شود.

کلام و نگرش مثبت، حربه ای برای شکست بیماری هاست. همان طور که افکار منفی در بروز یا تشدید بیماری ها نقش دارند، نگرش و کلام مثبت، روحیه ی شاد و خوش بینی در مبارزه با بیماری ها نقش مهمی ایفا می کنند. سلامت گفتار که در افکار مثبت انسان ریشه دارد، با سلامت روان و جسم او نیز در ارتباط تنگاتنگ است. ثابت شده است که کلمات دارای قدرت هستند. همه ی ما از تأثیر کلمات منفی بر افکار و اعمال مان آگاه هستیم. الفاظ و کلمات منفی می توانند بر سلامت ما تأثیر بدی داشته باشند.

در کتاب الفبای کامیابی، طبقه بندی حروف الفبا و موضوعات، نحوه ی نگارش، تمرین ها، جمله های کوتاه و سازنده و حکایت های دلنشین و شیرین، از مطالب جذابی است که نظر هر خواننده ی مشتاقی را به خود جلب می کند.

در این کتاب سعی شده 32 واژه ی مهمی را که حاوی بار مثبت هستند و در موفقیت ما نقش مهمی ایفا می کنند، انتخاب شود. ساختار این کتاب بر پایه ی حروف الفبای فارسی است که پدیدآورندگان این کتاب برای هر یک از حروف الفبا، واژه های کامیابی و موفقیت در نظر گرفته اند.
کنگره :
BF637‭‬ ‭/م8‏‫‬‭گ73 1395
دیویی :
‏‫‬‮‭158/1
کتابشناسی ملی :
4057334
شابک :
978-964-236-720-7
سال نشر :
1395
صفحات کتاب :
223

کتاب های مشابه الفبای کامیابی