امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 2,700
نظر شما چیست؟
"رنگ درمانی" دومین جلد از مجموعه درمان های شگفت می باشد که توسط نشر مرندیز و در سال 1391 منتشر شد .

در این کتاب با رنگ ها و تاثیرات آن ها آشنا خواهید شد. رنگ درمانی با روش های مختلفی امکان پذیر است، برخی روش های اجرای آن ابتدایی و قابل اجرا برای همگان هستند. حتی برخی از درمان ها به حدی ساده هستند که حتی در منزل نیز امکان اجرای آن وجود دارد. این موارد شامل پوشیدن لباس های رنگی، مصرف غذاهای رنگی، تجسم تصاویر رنگی و نشستن ، مقابل اشعه های فیلتر شده نور، برای مدت زمانی معین است. تجسم کردن رنگ ها و تصاویر رنگی مناسب با شرایط روحی و جسمی فرد باعث آرامش می شود. در این کتاب با این شیوه ها تا حد زیادی آشنا خواهید شد.

بخش دوم کتاب به «شمع درمانی» اختصاص دارد. وقتی شمعی را روشن می کنید، رنگ موجود در شمع به همراه حرارت آن به اطراف پخش می شود. بدین ترتیب افرادی که در کنار و نزدیکی نور شمع هستند بیش از هر چیز انرژی شمع متأثر می شوند. این انرژی ابتدای امر از جانب جو و اتمسفر یا هاله اطراف انسان گرفته شده و سپس وجود آدمی آن را به درون خود جذب می کند. اگر این انرژی به همراه تنفس باشد، تاثیر آتش بیشتر خواهد بود.

بهترین و مفیدترین را برای استفاده از نور شمع ها آن است که شمع ها را در اطراف فرد مورد درمان روشن کنید. این نوع سلیقه و پردازش برحسب نظر شخص نبوده و شمع ها بایستی به شکل هندسی چیده شوند. حالات هندسی باعث می گردد که نورهای برافروخته شمع شرایط بسیار دینامیکی را در اطراف شخص ایجاد نماید
صفحات کتاب :
152
کنگره :
‏‫‬‭RZ۴۱۴/۶‏‫‬‭/ق۲ر۹ ۱۳۹۱
دیویی :
‏‫‬‭۶۱۵/۸۳۱
کتابشناسی ملی :
2969014
شابک :
978-600-106-223-0‬‬
سال نشر :
1391

کتاب های مشابه رنگ درمانی