امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 29,900
نظر شما چیست؟
آیا شوهر شما لوس و پرتوقع است؟ اگر جواب مثبت است، نگران نشوید. هنوز جای امید وجود دارد.

از آن جا که کتاب "از لوس کردن شوهرتان دست بردارید" را انتخاب کرده اید و می خوانید، می توانم بگویم که به احتمال زیاد جزء میلیون ها زنی هستید که از رابطه ی یکطرفه شان ناراضی هستند. منظورم این است که همسرتان بیشتر از آنچه به شما می دهد از شما انتظار دارد. شما کارهای بسیاری برای او انجام می دهید؛ اما در عوض، خیلی کم دریافت می کنید یا هیچ. از این گونه مردها به عنوان مردهای لوس یا متوقع یاد می کنیم.

متأسفانه شما هم مثل بسیاری از زنان دیگر، این نکته را نادیده گرفته اید که خودتان مسؤول لوس بار آوردن شوهرتان هستید. به عبارتی، شما او را لوس می کنید یا باعث افزایش رفتارهای خودخواهانه ی او می شوید.

در این کتاب به تفاوت های بین مردان لوس و خودخواه با افراد طبیعی نیز اشاره می شود و راه های مختلفی که این گونه افراد برای کنترل همسرشان در پیش می گیرند، تجزیه و تحلیل می کنیم و راه های درمان بسیاری را به شما پیشنهاد می دهیم. به عبارت دیگر، در این کتاب به شما راه حل مشکلتان را پیشنهاد می کنیم و با استفاده از ابزاری روان شناختی که در اختیارتان قرار می دهیم، خواهید توانست شوهرتان را به شریکی مسؤول و متعهد تبدیل کنید.
شابک :
978-964-236-365-0‬‬
سال نشر :
1393
صفحات کتاب :
381
کنگره :
HQ1206‏‫‭/آ43‮الف‬4 1393
دیویی :
646/78
کتابشناسی ملی :
3315965

کتاب های مشابه از لوس کردن شوهرتان دست بردارید