کتاب آموزش زبان انگلیسی به سبک بنیادی pdf

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 10,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
انگیزه اختراع (اموزش زبان انگلیسی به سبک بنیادی)
ایده اختراع چنین سبکی مربوط به زمانی است که من باید در مدت زمان کوتاهی زبان انگلیسی را یاد می گرفتم در حالی که سطح صفر داشتم. بنابرین آزمایشاتی را برای ایجاد یک سبک مدرن که بر گرفته از سبک متون بود اغاز کردم.

ایجاد چنین سبکی کاملا موفقیت آمیز بود و من توانستم علاوه بر زبان انگلیسی زبان آلمانی را هم یاد بگیرم و در طول این دوران بر روی کاستی های این روش کار کردم و نتیجه چیزی بود که اینجاست .

علل یاد گیری سریع با کتاب (اموزش زبان انگلیسی به سبک بنیادی)
این سبک سه المنت زبان را که شامل واژگان – گرامر (در مورد گرامر در بندهای بعدی توضیح بیشتری داده خواهد شد) و درک مطلب می باشد را از هم جدا می کند. و بدین صورت یاد گیری هر سه بخش به صورت جداگانه خود سرعت یادگیری زبان را در کل افزایش می دهد.

ولی اصلی ترین دلیل افزایش سرعت یاد گیری این است که این کتاب در ابتدا هزار واژه اولیه زبان را در قالب یک داستان خاص به حافظه شما می سپارد؟! .بدین صورت که شما به جای حفظ واژگان این داستان فارسی را می خوانید و در واقع واژگان انگلیسی تجزیه شده و به کلمات داستان ربط داده شده اند و ذهن شما به صورت اتوماتیک خواهد توانست با کمک فرمول های که به صورت ضمنی در این داستان نهاده شده اند و ساختار حرفه ای خود داستان این واژگان را تشخیص دهد و دوباره آنها را به صورت واژه باز سازی کند.

این داستان باعث می شود شما بتوانید روزانه با صرف حدود یک ساعت 50 واژه جدید حفظ کنید: یعنی سرعت بیشتر. همچنین وجود این داستان امکان جدا کردن سه المنت نام برده شده زبان را فراهم می کند: چون مفهوم واژگان در قالب داستان بیان می شوند تا درک راحتتر واژه توسط زبان اموز ممکن شود.

علل آسان بودن یاد گیری با این روش
یکی از علل اسان بودن یاد گیری با کمک این سبک وجود داستان نام برده شده است که شما را از تلاش های طولانی برای حفظ کردن واژگان بی نیاز می کند. و دلیل دیگر آسان بودن یاد گیری با این روش نبود اموزش گرامر به روش سنتی پر از فرمول های گیج کننده (مانند گرامر کتاب های زبان دوران دبیرستان) می باشد.

در بخش پایانی کتاب و بعد از یاد گیری واژگان کلیات گرامر در حدود شش صفحه استاندارد آن هم با روش بسیار ساده و بدون فرمول و با مثال های فارسی توضیح داده شده است. و شما عمده گرامر را از طریق متون (داستان های) طبقه بندی شده به صورت طبیعی دریافت خواهید کرد: شما بعد از فراگیری کلیات گرامر از کتاب حاضر خارج خواهید شد و شروع به خواندن متون طبقه بندی شده می کنید که باید طبق فرمولی که در ابتدای کتاب توضیح داده شده طی شود که در واقع این بخش های تمام انگلیسی شما را شکل خواهد داد و درک مطلب شما به صورت اساسی افزایش پیدا خواهد کرد.

امکان یاد گیری مکالمه زبان انگلیسی با کمک (آموزش زبان انگلیسی به سبک بنیادی)
این کتاب (سبک) بیشتر بر روی انگلیسی اکادمیک تمرکز دارد ولی کتاب دستور العمل های را برای فراهم کردن امکان استفاده از این سبک برای تقویت مکالمه نیز ارائه می دهد که اگر علاوه بر انگلیسی کتبی مایل به افزایش توان مکالمه خود نیز هستید دستور العمل های ذکر شده را به دقت انجام دهید در غیر این صورت در انگلیسی شفاهی مهارت کافی نخواهید داشت.

این سبک برای چه کسانی مناسب می باشد.
همان طور که در ابتدای کتاب گفته شده این کتاب برای آموزش انگلیسی پایه نوشته شده است یعنی شما با سطح صفرهم می توانید از این کتاب استفاده کنید و انگلیسی پایه را فرا بگیرید.

این سبک بخصوص برای دانشجویانی که به هر دلیلی در زبان انگلیسی مشکل دارند می تواند چاره ساز باشد. همچنین داوطلبان شرکت در کنکور نیز از این کتاب می توانند استفاده کنند و تنها تفاوتی که برای این عزیزان وجود دارد این است که علاوه بر طی کردن تمام مراحل کتاب و در کل این سبک، باید مدتی را هم بر روی تاکتیک های تست زنی تمرکز کنند که در این صورت می توانند تا 70 درصد سوالات مربوط به زبان کنکور را صحیح پاسخ دهند علاوه بر این اگر شما علاقه مند به یاد گری مکالمه انگلیسی هستید این کتاب به گونه ای که توضیح داده شد می تواند به شما کمک کند.

تفاوت آموزش زبان انگلیس به سبک بنیادی با روش های متعارف یاد گیری زبان!؟
این سبک اموزش زبان فاصله زیادی با مجموعه روش های آموزش زبان دارد. من از بسیاری از نرم افزاهای اموزش زبان گله دارم که چندین مکالمه ساده به زبان اموزان یاد می دهند ولی ادعا می کنند که شما دیگر زبان را کامل یاد گرفته اید. ولی عزیزان زبان انگلیسی مثل یک دریاست و هیچ کس نمی تواند چنین ادعا کند که می توان با یک دوره کوتاه، انگلیسی را کامل یاد گرفت.

من نیز در مورد کتابی که نوشته ام چنین اداعی ندارم. ولی می توانم به شما قول دهم که شما با گذراندن این دوره شروع به درک و تجزیه و تحلیل انگلیسی به صورت پایه ای و اساسی خواهید کرد و همین به شما یک پایه مستحکم خواهد داد که شما را قادر خواهد ساخت بعدها تا سطوح بسیار عالی تر زبان را ادامه دهید.
صفحات کتاب :
212
کنگره :
‏‫‬‮‭PE۱۱۳۰‏‫‬‮‭/ب۸۲۵آ۸ ۱۳۹۷
دیویی :
‏‫‬‮‭۴۲۸/۲۴‮فا
کتابشناسی ملی :
۵۲۰۵۹۴۳
شابک :
‏‫‭978-600-7902-57-8‬
سال نشر :
1397

کتاب های مشابه آموزش زبان انگلیسی به سبک بنیادی