کتاب پادشاهی بر زمین و آسمان pdf

گستره و سیطره حکومت جهانی امام مهدی(عج)

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 21,900

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
نگاشتن در مورد امام مهدی(عج) کاری بسیار سخت و دشوار و در عین حال جذّاب و لذّتبخش است؛ زیرا از سینه فردی مشتاق به ظهور نورانی او سرچشمه می گیرد. از این رو، هرکس در مورد امام مهدی(عج) بنویسد، با نوعی سختی و دشواری در این نوع از نگارش روبه رو شده و دچار حیرت و سرگردانی می شود که در مورد کدام بعد از شخصیت ایشان بنگارد؛
در مورد دوران کودکی ایشان که تحقیق در اینباره به صورت کاملاً اشباع شده وجود دارد؟
یا در مورد امام(ع) و اصحاب اندک ایشان یا درباره رو به رو شدن امام (ع) با تعدادی از مردم که قلب های سوزان آنان، مشتاق دیدار ایشان است و حوادثی که برای آنان در هنگام بروز تنگناها رخ می دهد؟
یا در مورد دولت امام(ع)که باب تحقّق رؤیاها و آرزوها به وسیله آن گشوده میگردد؟ کیفیت ظهور و دعوت ایشان از کشورها و ملّت ها چگونه است؟
آیا با آن ها پیکار می کنند؛ آیا با شمشیر خروج می نمایند یا با دعوت محمّدی(ص) که جدّ گرامی شان مردم را به آن فراخواندند یا با هر دو مورد؟
اینها سؤالاتی است که به ذهن هرکس که قصد نوشتن در مورد این موضوع را داشته باشد، خطور می کند.

باید گفت که کتاب های فراوانی در اینباره نگاشته شده و مرکّب های فراوانی از نوک قلم ها سرازیر گشته؛ به گونه ای که قفسه های کتابخانه ها مملوّ از این نوع کتاب ها شده و مؤسّسات فراوانی در مورد تفکّر مهدوی تأسیس گردیده و مطالعاتی در شرق و غرب عالم در اینباره صورت پذیرفته است که برخی از آن ها، بشارت نزدیک بودن ظهور را می دهند و برخی دیگر، این موضوع را از بنیان، منکر شده و آن را در زمره خرافات به حساب می آورند.
صفحات کتاب :
600
کنگره :
BP224‬‭/ط2223ع9041 1395‬
دیویی :
297/462‬‬
کتابشناسی ملی :
4489459
شابک :
978-964-2918-55-3‬‬
سال نشر :
1395

کتاب های مشابه پادشاهی بر زمین و آسمان