امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 2,000
نظر شما چیست؟
مارگارت دربل به عنوان یکی از مطرح ترین نویسندگان نسل خود در کتاب ارمغان های جنگ، راوی بی همتای زندگی انگلیسی بعد از جنگ است و با صراحت و به شکلی تو در تو، تغییرات اجتماعی، آزادی های جنسیتی، دورنما و پیچیدگی های آشفته مربوط به روابط انسانی را ترسیم می کند.

مارگارت دربل (Margaret Drabble) در دو روایت حاضر در کتاب ارمغان های جنگ (The Gifts Of War)، از برخورد زندگی های مختلف مادری که قصد خرید هدیه تولد برای فرزندش را دارد رویایش را نابود شده می یابد و یک ماه عسل که به کشف و شهودی غیرمنتظره می انجامد، می پردازد. داستان های این کتاب تصویرگر روابط و احساسات پیچیده انسانی در نسل های معاصر است.

در بخشی از کتاب ارمغان های جنگ می خوانیم:

زن از توی حیاط به داخل خانه برگشت و یک قوری چای درست کرد و آن را برای مرد به رخت خواب برد. آن را کنار مرد، گوشه ی میز آرایش گذاشت، لب هایش را سفت کرده بود، گویی جرات شل کردن شان را نداشته باشد: صورتش تنها یک ظاهر داشت و او از آن برای پنهان کردن دو احساس اصلی زندگی اش استفاده می کرد، رنجش و عشق. آن ها چنان مخالف هم بودند که او نمی توانست از یکی به سراغ دیگری برود؛ او فاقد انعطاف بود؛ به همین خاطر مدت ها پیش ناحیه ی بی طرف گنگ و بی حالتی را میان شان مستقر کرد و این تا حدی در نظرش منصفانه می آمد.
صفحات کتاب :
80
کنگره :
PZ3‏‫‭/د37‮الف‬4 1393
دیویی :
823/914
کتابشناسی ملی :
2980829
شابک :
978-600-6867-04-5
سال نشر :
1393

کتاب های مشابه ارمغان های جنگ