امتیاز
5 / 4.7
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 5,900

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
خودآموز بازتاب شناسی راهنمای ساده و در عین حال مؤثر و قابل اطمینان برای التیام دردهای شما می باشد. این کتاب در زمینه ی علم بازتاب شناسی، نوع عملکرد آن و این که چه علایمی هنگام ماساژ و پس از آن بروز می کند اطلاعاتی را در اختیار شما می گذارد. این نوع درمان، چشم انداز جالبی از شیوه ی درمان سنتی است.

دستورهای گام به گام و آسان این کتاب به طور قطع به شما کمک می کنند تا بتوانید قسمت های مختلف پا را ماساژ دهید.

ماساژ هر قسمت از پا فواید ویژه ای دارد:
1- انگشتان پا عملکرد ذهن را تسهیل می کنند.
2- ساقه ی انگشتان پا راه رسیدن به بیان دوگانه را باز می کنند.
3- برجستگی های انگشتان پا احساس ها را فرو می نشانند.
4- انحناهای روی پا هماهنگی درونی ایجاد می کنند.
5- قسمت های قرینه ی پا سلامت عمومی را برقرار می کنند.

این کتاب دستور العمل هایی دارد که با تصاویر واضح و آشکاری همراه است و فهم مطالب را برای شما امکان پذیر می سازد. البته امکان دارد در ابتدا انجام این حرکات برای شما کند، پر زحمت، نادرست و گیج کننده باشد؛ اما به مرور می توانید با آن هماهنگ شوید. البته در انجام این دستور العمل ها، هر چه قدر هم که بی تجربه باشید به شما آسیبی وارد نمی شود. باید بدانید که افکار و عواطف هر فرد، همیشه دستخوش بازتاب ویژگی های درحال تغییر در پاهای او می باشد، زمانی که پاهای فردی با روان نامتعادل و ذهنی مغشوش ماساژ داده می شوند؛ هر گونه هراس و تشویش از او دور می شود.

ابتدا بیشتر دردهای معمولی که به ماساژ بازتاب شناسی به خوبی واکنش نشان داده و برطرف شده اند را توضیح می دهیم تا با این روش بتوانیم آرامش را در فرد مضطرب، آشفته و نگران برقرار کرده و او را به شخصی آرام، انعطاف پذیر و پر انرژی تغییر دهیم.

بازتاب شناسی به گونه ای است که انسان را بر می انگیزد، تا شیوه ی زندگی بهتر و رضایت بخش تر را خودش انتخاب کند. ماساژ پا امکان دارد در ابتدا و شروع کار روش نامطمئنی به نظر برسد، اما کم کم از این که گیرنده های حسی به وسیله ماساژ تحریک می شوند، شگفت زده خواهید شد. همه ی ما می توانیم با به کاربردن این روش ها سلامتی خود را برای همیشه حفظ کنیم.
صفحات کتاب :
112
کنگره :
RM723/‮ب‬2‏‫‭‮الف‬5 1388‬
دیویی :
615/8224
کتابشناسی ملی :
‎1‎1‎5‎1‎7‎8‎3
شابک :
978-964-7108-73-7
سال نشر :
1388

کتاب های مشابه ماساژ درمانی پا