امتیاز
5 / 0.0
خرید آوا کتاب
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 7,000
نظر شما چیست؟
کتاب صوتی باورهایی برای یک زندگی موفق اثر دارن هاردی به شما کمک می کند تا توانایی های درونی خود را پیدا کنید و فردی بشوید که همیشه آرزویش را داشتید. این کتاب صوتی از روی فایل ویدیویی ترجمه و آماده سازی شده است.

دارن هاردی (Darren Hardy) ناشر و دبیر تحریریه مجله موفقیت است. حدود شانزده سال است که جزو سرآمدان صنعت موفقیت و پیشرفت شخصی است و خود هاردی این را نتیجه ی به کار بردن اصولی می داند که خودش در کتاب اثر مرکب درباره ی آن نوشته است.

دارن هاردی دراین کتاب صوتی می گوید:

این عقاید هستند که سرنوشت ما را شکل می دهند. این عقاید ما هستند که دیدگاه ما را نسبت به دنیا تعیین می کنند. حس ما، طرز نگاه، طرز شنیدن. بر اساس عقایدی هستند که از قبل در ذهن ما بارگزاری شدند؛ در نهایت دنیا را بر همان اساس می بینیم. اکنون همه ی شما دیدگاه های بسیار متفاوتی در دنیا دارید.

«توانایی شما در موفقیت»، «توانایی شما در پشتکار»، «توانایی شما در صحبت با دیگران»، «توانایی شما در برقراری ارتباط با دیگران»؛ همگی به سیستم های عقیدتی و باورها شما مربوط می شوند که در ذهن شما نصب و بارگزاری شده اند.

پس اگر یاد بگیرید عقایدتان را تغییر بدهید، می توانید زندگی تان را تغییر بدهید. می توانید نتایج را تغییر بدهید و به نتیجه برسید. می توانید با از بین بردن بعضی از آن عقاید اشتباه که جلوی پیشرفت شما را گرفته اند و از آن ها بی خبرید، موفق بشوید.

این کتاب صوتی می تواند دریچه ای باشد که با بازشدنش سیلابی مهیا شود تا توانایی های درونی شما را سیراب کند تا کسی بشوید که همیشه تواناییش را داشتید.

کتاب های مشابه باورهایی برای یک زندگی موفق