کتاب برنامه پرواز pdf

چگونه می‌توانید چیزهای بیشتری را سریعتر از آن چه تصور می‌کردید، بدست آورید

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 4,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب برنامه پرواز

کتاب برنامه پرواز توسط نویسنده انگلیسی؛ «برایان تریسی» نوشته شده است. برایان تریسی از جمله نویسنده‌های پرفروش در زمینه‌ی روانشناسی کاربردی به شمار می‌رود. برایان تریسی می‌کوشد تا در کتاب مذکور مخاطبان خود را برای رسیدن به موفقیت‌های درازمدت راهنمایی کند. در واقع برایان تریسی در کتاب صوتی برنامه پرواز به دنبال این است تا به مخاطبان خود بیاموزد که چگونه با سرعت بیشتر از آنچه که تصور می‌کنند به اهداف خود در زندگی دست یابند.

از گذشته تا به امروز افراد بسیار زیادی به دنبال رسیدن به اهداف و آرزوهای خود در کم‌ترین زمان ممکن هستند بدون اینکه برای رسیدن به اهدافشان کمترین تلاشی بکنند. از طرفی افرادی سودجو بدون بهره‌مندی از دانشی مرتبط در این زمینه با ارائه راهکارهایی فریبنده به دنبال آن هستند تا این افراد را بدون تلاش به موفقیت و رضایت از زندگی‌شان سوق دهند. برایان تریسی در کتاب برنامه پرواز معتقد است که رسیدن به اهداف همانند سفر با هواپیما است. سفری که از ابتدا تا انتهای آن با برنامه پیش می‌رود و تنها در صورت چک کردن و اجرای برنامه‌ها در زمان مقرر است که می‌توان از سفر لذت برد. رسیدن به اهداف نیز همین‌گونه است تنها درصورتی‌ که اقدامات لازم در جهت رسیدن به اهداف زندگی در زمان مناسب خود صورت گیرند، می‌توان به آن‌ها دست یافت.

گزیده کتاب برنامه پرواز

«اشخاص موفق، پیوسته گزینه‌های جدیدی پیدا می‌کنند تا اگر روشی موثر واقع نشد از گزینه‌ی دیگر استفاده کنند. آن‌ها روش‌های جدیدی پیدا می‌کنند تا در برابر موانع پیش‌بینی نشده تضمین باشند. در نتیجه وقتی مشکلی بروز می‌کند که همیشه اتفاق می‌افتد، افراد موفق آرامش خود را از دست نمی‌دهند. آن‌ها پیشاپیش بدترین اتفاقی را که ممکن است بیفتد را در نظر گرفته‌اند و برنامه‌ی آماده‌ای دارند تا با شرایط پیش‌آمده برخورد کنند»

«برای دستیابی به موفقیت شما باید هدف‌های شفاف و برنامه داشته باشید و بیش از همه باید شهامت پرواز به دست آورید. راز حقیقی موفقیت این است که بدانید زندگی به یک سفر طولانی هواپیما شباهت دارد و شما باید تصمیم بگیرید که کجا می‌خواهید بروید، سپس سوار شوید و به سوی مقصد پرواز کنید». «تنها راه رسیدن به موفقیت این است که اصولا رازی در کار نیست تنها اصول فراگیر است که آن‌ها را بارها و بارها در اعصار مختلف زندگی کشف و از نو کشف کرده‌ایم. سعادت، سلامتی و موفقیت تصادفی به دست نمی‌آید. بلکه حاصل طراحی مدبرانه هستند و تابع قانون آهنین علت و معلول است».

«برایان تریسی به شما نشان می‌دهد برای رسیدن به موفقیت و دستاوردهای بزرگ‌تر چگونه مسیر خود را روی نقشه تعیین کنید. او می‌نویسد زندگی سفر است و شما برای این سفر به هدف‌های شفاف، نقشه و برنامه نیاز دارید. شما راز حقیقی موفقیت را در برنامه پرواز برایان تریسی خواهید یافت. خواندن این کتاب ساده و دنبال کردن برنامه گام‌ به‌ گام آن، شما را در مسیر رسیدن به هدف‌هایتان هدایت می‌کند». شما توانایی این را پیدا می‌کنید تا به موفقیت‌های بیش از آنچه تاکنون داشته‌اید، دست یابید. برایان خود با استفاده از همین اصول و تدابیر از فقر به ثروت رسیده است. او این اصول و تدابیر را به چهار میلیون انسان در چهل‌وشش کشور آموزش داده است.

درباره برایان تریسی نویسنده کتاب برنامه پرواز

برایان تریسی؛ سخنران و نویسنده آمریکایی_ کانادایی در تاریخ 5 ژانویه 1944 در کانادا چشم به جهان گشود. او نویسنده بیش از هفتاد کتاب است که به چند زبان زنده دنیا نیز ترجمه شده است. برایان تریسی بخش قابل‌توجهی از عمر خود را در جهت دستیابی به مهارت مدیریت زمان صرف کرده است و در سمینارهای خود در خصوص موضوعات متنوعی از جمله فروش، رهبری و مدیریت موثر کسب‌وکار سخن می‌گوید و افراد زیادی نیز در جلسات خودیاری وی شرکت می‌کنند.

از جمله دیگر آثار این نویسنده می‌توان به قدرت جذبه: چگونه دیگران را به خود جذب کنیم، قدرت برنامه‌ریزی، مدیریت بحران: چگونه بحران‌های زندگی‌مان را مدیریت کنیم، فرسنگ‌ها راهی که باید رفت (داستانی درباره کار و تجارت)، فکرت را تغییر بده تا زندگیت تغییر کند، قانون شکست‌ناپذیر پول، جادوی جهت‌دار کردن زندگی، ترفندهایی برای فروش بیشتر، 21 ویژگی میلیونرهای خودساخته، کسب‌وکار موفق، بیشتر حقوق بگیرید، فوق ستاره فروش شوید، مذاکره، قورباغه‌ات را قورت بده، بازاریابی: شیوه‌ها و تکنیک‌های کاربردی بازاریابی و فروش، خال هدف، هنر فروش کردن، موفقیت شغلی، مرکز توجه، نقطه تعادل خود را پیدا کنید، راهکار تجارت، نقطه بحران، کامیابی به 100 سالگی، همیشه عاشق بمانید، میلیونرهای خودساخته، به شغل دلخواهتان برسید، مدیر برجسته باشید، روان‌شناسی فروش، تعویض اختیار_ نظارت و سرپرستی، هدف: چگونه سریع‌تر از آنچه تصور می‌کنید به خواسته‌هایتان برسید، راهکار برتر، هوشمند و... اشاره نمود. برایان تریسی 4 بار به ایران سفر کرده و در طول سفر خود به سخنرانی در مرکز همایش صداوسیما پرداخته است.

صفحات کتاب :
160
کنگره :
BF637/م8‏‫‬‭ت36 1387
دیویی :
158/1
کتابشناسی ملی :
1‎2‎0‎1‎1‎0‎9
شابک :
978-964-442-583-9
سال نشر :
1387

کتاب های مشابه برنامه پرواز