امتیاز
5 / 0.0
خرید آوا کتاب
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 3,000
نظر شما چیست؟
شما با گذر زمان شروع به تغییر می کنید.

در طول زمان شما شروع به تغییر می کنید و آماده می شوید تا وارد فصل بعد زندگی خود شوید.

زمان هرگز متوقف نمی شود، ما باید تصمیمی بگیرم که از این زمان و این فصل ها لذت ببریم و تجربیات و درس های لازم از این لحظه را بگیریم. مجبور نیستم زمان خود را در حسرت آن چه گذشته یا با عجله برای رسیدن آن چه در پیش است هدر بدهم.

شاید شما هم همین حالا در یکی از این فصل های دردناک باشید، اما زمان می گذرد و فصل ها تغییر می کنند و این ها هم می گذرند، درست مثل زمستان که می رود و بهار می آید، اما اگر می خواهید از آن ها گذر کنید باید با آن ها رشد کنید.

باید بفهمیم در این فصل چه چیزی برای من وجود دارد تا بتوانم به بهترین حالت وجودی خودم تبدیل شوم .بنابراین امروز هر کجا که هستید بدانید که زمان شما و فصل های شما در دستان خدا هستند و او می خواهد که در هر کدام از این فصل ها کاری انجام دهد، پس صبر داشته باشید و به این فکر کنید که در این فصل به چه چیزی قرار است تبدیل شوید.

ویکتوریا اوستین (Victoria Osteen)

ویکتوریا اوستین متولد 28 مارس سال 1961 شهر هانتسویل ایالت آلاباما می باشد، او کشیش کلیسای لیکوود در هوستون تگزاس و با جول اوستین در سال 1987 ازدواج کرده است.

ویکتوریا اوستین در نزدیکی مرکز پرواز فضایی مارشال زندگی می کرد، جایی که پدرش، دونالد ایولوف، ریاضیدان جنرال الکتریک، عضو گروه طراحی موشکی بود. در سال 1963، در سن دو سالگی، اوستین با خانواده اش به هوستون، تگزاس رفت و پدرش موقعیت جدیدی را با اداره ملی هوا و فضا (ناسا) به عهده گرفت. او در حومه ی جنوبی هوستون، نزدیک مرکز مأموریت فضایی (که در حال حاضر به عنوان مرکز فضایی جانسون شناخته می شود) بزرگ شده است.

ویکتوریا اوستین در دانشگاه هیستون تحصیل کرد جایی که او در زمینه روانشناسی در حال کار و در تجارت جواهرات مادرش مشغول به کار بود. در حالی که در فروشگاه طلا و جواهر کار می کرد.

فعالیت های جاری

اوستین در سال 2003 وزارت زنان کلیسای لیکوود را تأسیس کرد، جایی که او در حال حاضر به عنوان یک کشیش مشغول به کار است. بخشی از خدمات خود را می توان در یک برنامه پخش یک ساعته در شبکه تلویزیونی Daystar و از طریق اینترنت فعال مشاهده کرد.

انتشار کتاب

کتاب های ویکتوریا در لیست شماره 2 در فهرست پرفروش های نیویورک تایمز. با چاپ 750،000 نسخه، چاپ اول و یکی از بزرگترین نویسندگان آمریکایی در سال 2008 بود.

کتاب های مشابه بهار زندگی شما