کتاب قطره ها (جلد اول) pdf

ترجمه، تحقیق و شرح فارسی کتاب «قطرالندی و بل الصدی» اثر ابن هشام

امتیاز
5 / 4.4
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 4,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
با توجه به گسترش دامنٔه آموزش زبان عربی پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، در دانشگاه ها و دیگر مراکز آموزش عالی کشور و نظر به لزوم فراگیری یک دوره کامل صرف و نحوتوسط دانشجویان رشته های تخصصی، زبان و ادبیات عربی، فارسی و الهیات جهت فهم متون اسلامی اعم از متون قرآنی، حدیث، نهج البلاغه، ادعیه، امثال و حکم رایج در ادبیات فارسی، وجود یک کتاب کاربردی که بتوان با خواندن و آموختن آن به اهداف مذکور دست یافت ضروری می نماید.

کتاب قطرالندی و بل الصدی یک دوره نسبتا کاملی از قواعد عربی به خصوص نحو را در بردارد و با ترجمه و شرح آن به فارسی و رفع ابهامات آن یادگیری قواعد عربی برای دانشجویان رشته های مذکور آسانتر می گردد و از سوی دیگر می تواند همان کتاب کاربردی مورد نظر باشد.

شرح این کتاب به زبان فارسی به این سبب است که از دیرباز در ایران مورد توجه حوزه و دانشگاه بوده است و اکنون به عنوان منبع درسی تدریس می شود. نگارنده پس از چندین سال تجربه تدریس، برای تسهیل کار دانشجویان عزیز شرح آن را به فارسی مفید یافت و امیدوار است با توفیق و عنایت پروردگار در راه خدمت به دانش اندوزان، بتواند گامی مفید بردارد.
دیویی :
‏‫‬‭۴۹۲/۷۵‬
کتابشناسی ملی :
۴۷۲۷۸۳۵
شابک :
978-964-426-929-5‬‬
سال نشر :
1396
صفحات کتاب :
332
کنگره :
‏‫‬‭PJ۶۱۵۱‭‏‫‭/‮الف‬۲ق۶۰۴۲۲۴ ۱۳۹۶

کتاب های مشابه قطره ها (جلد اول)