امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 9,200

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
«مدیریت استعداد؛ رویکرد استراتژیک» نوشته علیرضا صارمی، کتابی درباره روش های شناخت و مدیریت استعداد در افراد است.

شناخت و مدیریت استعداد برای پیشبرد اهداف و برنامه هایی که در زندگی فردی و اجتماعی هرشخص وجود دارند، ضروری است و امروزه تعداد مقالات و کتاب های مربوط به مدیریت استعداد افزایش قابل توجهی داشته است، زیرا این امر به موضوعی با اولویت بالا در سازمان ها، حتی در سرتاسر دنیا تبدیل شده است.

مدیریت مناسب استعداد، به عنوان عامل اصلی و تعیین کننده موفقیت سازمانی تلقی می شود و برای ادامه حیات و پایداری سازمان ها امری ضروری است.

کتاب حاضر پس از بررسی پیشینه واژه استعداد از نظر تاریخی و زبان شناسی، در فصل های مختلف خود تشریح می کند که چگونه استعداد سازمانی برای اهداف مدیریتی استعداد تعریف می شود، فلسفه مدیریت استعداد چیست، فرایند استراتژیک مدیریت استعداد چگونه است، چگونه می توان با مدیریت استعداد نظام شایسته ای ایجاد کرد، مدیریت استعداد جهانی چیست و هوش (هوش فرهنگی) و مدیریت استعداد جهانی چه ارتباطی با یکدیگر دارند.

این کتاب و مباحث جذابش درباره مدیریت استعداد برای پژوهشگران حوزه روان شناسی و جامعه شناسی و بیشتر از آن برای مدیران و کارآفرینان مفید خواهد بود؛ چراکه دنیای کسب وکار و اداره شایسته آن نیازمند شناخت استعدادها و چینش صحیح آنها در سازمان است.
دیویی :
‏‫‭۶۵۸/۳
کتابشناسی ملی :
4375841
شابک :
‏ ‫‭978-964-374-653-7
سال نشر :
1395
صفحات کتاب :
239
کنگره :
‏‫‭HF۵۵۴۹‏‫‭/ص۲م۴ ۱۳۹۵

کتاب های مشابه مدیریت استعداد