امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 3,900

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
محرمانه مستقیم، آنچه جوانان نباید بخوانند!
یادداشت های صمیمی با نوجوانان دربارة تصمیم گیری در مقاطع مهم و حساس در سبک درست و اسلامی
*****
«محرمانه مستقیم؛ آنچه جوانان نباید بخوانند!» یادداشت های صمیمانه ای است از «اسماعیل شفیعی سروستانی» که با زبان جوانان برای آن ها از تجربه های ارشمند زندگی خود گفته. تجربه هایی تلخ و شیرین که گاهی دست یافتن به آن ها به قیمت پایان یافتن جوانی مان تمام می شود.

درباره ماجرای نگارش این کتاب در مقدمه ی کتاب آمده است:
«بیست و اندی سال پیش از این، در یک حرکت ابتکاری، انتشارات سروش از برخی اهالی قلم خواسته بود تا با نگارش مطلبی با عنوان «نامه ای به دخترم» در انتشار مجموعه ای با همین عنوان او را یاری دهند.

اسماعیل شفیعی سروستانی، یکی از همین اهالی بود که مطلبی را قلمی کرد و در آن مجموعه چاپ و منتشر شد. باخبر بودیم که پس از آن ایشان قلم را زمین نگذاشته و یادداشت هایی را با همان رویکرد نوشته است. به سراغشان رفتیم و از ایشان خواستیم تا آن مجموعه را از لابلای پوشه ها و قفسه کتاب هایش درآورده و برای انتشار دوباره در اختیار ما بگذارد.

درخواست قبول شد، اگرچه دوست داشتیم پس از این همه سال دوباره دستی در این یادداشت ها وارد کنند اما به ما گفتند؛ اگر در این یادداشت ها دست ببرم، چه بسا که هیچ وقت از زیر دستم خارج نشود. هرچه هست با همه بد و خوبش برای خودتان.»

این اثر را به تمام جوانانی پیشنهاد می کنیم که از شنیدن پند و نصیحت های ریز و درشت خسته شده اند و با این حال، پر از اندیشه ی کمال اند.
صفحات کتاب :
222
کنگره :
BJ1668‭‬ ‭/ف2‏‫‭ش7 1392
دیویی :
158/10842‬
کتابشناسی ملی :
3245779
شابک :
978-964-6938-79-3
سال نشر :
1392

کتاب های مشابه محرمانه، مستقیم!