کتاب قوانین و مقرارات راهنمائی و رانندگی pdf

ویژه متقاضیان شرکت در آزمون راهنمایی و رانندگی

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 10,000
نظر شما چیست؟
ویژه متقاضیان شرکت در آزمون راهنمایی و رانندگی
مشتمل بر:
آموزش تصویری قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی
متن کامل آیین نامه ی راهنمایی و رانندگی مصوب(1347/2/18) با اصلاحات بعدی
قانون جدید تخلفات و جرایم رانندگی
نکات ظریف فنی و عملی رانندگی
نکات مهم در آزمون شهری رانندگی
مجموعه تست های آزمون راهنمایی و رانندگی
نکات مهم در فرهنگ رانندگی و آیین شهروندی
آموزش تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی
آشنایی با نمایندگی های خودروساز داخلی
***
نوباوری یعنی اعتقاد و احترام واقعی به تازگی، تحول، ابتکار، خلاقیت وابداع و با ارزش دانستن و ارج گذاشتن برای هر گونه کوشش و پویش در راه زایش ایده ها و فکرها و آفرینش تازه هاست. اساس رانندگی سالم آموزش صحیح قوانین و مقررات رانندگی می باشد. انتشارات حقوقی عرشیان دانش به عنوان یک نشردهنده کتب قوانین در راستای نشر قوانین و آیین نامه های رسمی متناسب با نیاز هنرجویان دست به تالیف و تدوین این کتاب نموده است.

در مجموعه ای که پیش رو دارید سعی بر آن شده که با شیوه های نوین و دسته بندی مطالب و خلاقیت تصاویر همزمان آموزش تئوری و عملی رانندگی در یک کتاب گردآوری شود. از جمله امتیازات کتاب جدا از آموزش گام به گام قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی آوردن جریمه ها و تخلفات جرم در کنار هر مبحث می باشد اثرات حقوقی، مجازات ها و دیات نیز به صورت شفاف بیان شد تا جنبه بازدارندگی از ارتکاب جرم و پیشگیری داشته باشد.


همچنین در کتاب سعی شده مطالب و قوانین کامل و جامع لحاظ شود به گونه ای که هنرجویان با خواندن این کتاب نیاز به هیچ کتاب یا منبع دیگری نداشته و در تدوین این کتاب بیش از 110 منبع مختلف صوتی و تصویری و کتاب استفاده شده و نزدیک یک سال زمان برده است در نتیجه اولاً جامع بودن (تئوری و فنی و آیین نامه) و اختصاصی بودن کتاب مدنظر است ثانیاً با این کتاب از دیگر منابع بی نیاز می باشید.

اولین گام در آموزش قوانین و مقررات رانندگی لزوم آشنایی با ابزارهای هدایت و کنترل وسیله نقلیه و موارد صحیح استفاده از آن ها است. آموزش رانندگی تنها این نیست که ما یاد بگیریم پشت چراغ قرمز بایستیم و یا در محل توقف ممنوع پارک نکنیم، روی خط ممتد دور نزنیم و یا روی خط عابر پیاده توقف ننماییم، معنای چراغ زرد چشمک زن و یا چراغ قرمز چشمک زن را بیاموزیم و ....

این ها همه جزیی از اصول و قواعدی است که یک راننده باید بداند و بیاموزد ولی آنچه در ابتدای آموزش هر هنرجو بایستی فرا بگیرد دانش استفاده از ابزار و تجهیزات خودرو و مدیریت رانندگی است که نقش بسیار مهمی در پیشگیری و کاهش حوادث و تصادفات رانندگی ایفا می کند.
صفحات کتاب :
253
کنگره :
‏‫‬‭TL157‏‫‬‭/ب4د9 1395
دیویی :
629/283
کتابشناسی ملی :
4354015
شابک :
‫‬‭978-600-96597-9-1
سال نشر :
1395

کتاب های مشابه قوانین و مقرارات راهنمائی و رانندگی