کتاب سه گام تا کشف استعداد pdf

کشف و شکوفایی استعداد

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 7,000
نظر شما چیست؟
کتاب سه گام تا کشف استعداد، کشف و شکوفایی استعداد، نوشتۀ علی فرزانه، از توانمندی های درونی ما می گوید و تاکید می کند برای یافتن آن ها هیچ وقت نه خیلی زود است و نه خیلی دیر! هرچه بیشتر زمان را از دست بدهیم توانمندی های کمتری را در خود خواهیم یافت در نتیجه دیرتر به هدفمان خواهیم رسید. این توانمندی های درونی مانند ابزاری هستند که با آن ها می توانیم خود را سریع تر و راحت تر به سر منزل مقصد برسانیم.

یکی از اولین دغدغه هایی که ما انسان ها فارغ از ملیت و جنسیت داریم و خواهیم داشت یافتن استعدادهای درونیمان برای تحصیل، یافتن شغل مناسب منطبق با شخصیت و توانایی های ذاتیمان و طی کردن مسیر زندگی در شادترین حالت ممکن است.

توانایی ای که بتوانیم با آن سریع تر و راحت تر به سطح تعالی برسیم و با یافتن آن و کار کردن در حوزۀ مربوط به آن به نهایت موفقیت های مالی و معنوی برسیم و نهایت لذت را در زندگی مان تجربه کنیم. هیچ کس مثل خودمان نمی تواند شغل یا رشتۀ تحصیلی به ما پیشنهاد کند.

ما قرار است در این کتاب یاد بگیریم چگونه خودمان را تجربه کنیم. یعنی خودمان را در موقعیت های مختلف قرار دهیم و واکنش هایمان را یادداشت کنیم و ببینیم آن ها در کجاها کاربرد بیشتری دارند. اما منظور ما از استعداد چیست؟ نقاط ضعف و قوت توانمندی های ذهنی که در وجود تمام انسان ها نهادینه شده است.

اما برای هر فرد متفاوت است. و این تفاوت است که هر انسان را منحصر به فرد می سازد. علی فرزانه در کتاب سه گام تا کشف استعداد، به مدیریت توانمندی ها و نقاط ضعف نیز می پردازد.

در کتاب سه گام تا کشف استعداد، علی فرزانه خلاصه داستان زندگی اش را با ما در میان می گذارد تا دلیل نوشتن این کتاب را روشن سازد.

به نقل از وی:
اینجانب نظر به تمام تجربیات شخصی و مطالعۀ علوم مرتبط با این موضوع تمام سعی خود را کرده ام تا کتابی برای شما خوانندگان عزیز بنویسم که هم بتواند موجب کشف استعدادهایتان شود، هم از زوایای جدیدی از بحث را مورد بررسی قرار دهد و هم به شیوه ای نو در این زمینه نوشته شود تا مطالعۀ آن را آسان تر و جذاب تر سازد.

در اینجا می خواهم روش های کاربردی به شما بگویم تا بتوانید بدون نیاز به مشاور استعدادهای درونی تان را کشف کنید و از آن ها برای کار و زندگی شادتر و موفق تر بهره بگیرید. امیدوارم در آینده شمار افرادی که می گویند: «استعداد من هنوز کشف نشده» کمتر و کمتر شود. این کتاب را به سه گروه پیشنهاد می کنم:
افرادی که می خواهند شغل یا رشته تحصیلی انتخاب کنند.
افرادی که می خواهند شغل یا رشته تحصیلی شان را تغییر دهند.
افراد موفقی که به دنبال یافتن توانمندی های جدیدی در خود هستند.

من معتقدم هر کسی که زنده است انگیزه دارد. حتی کسانی که افسرده هستند! بنابراین انگیزه در وجود تک تک ما نهفته است.
صفحات کتاب :
115
کنگره :
B‫‭F431‏‏‫‭/ف4س9 1396
دیویی :
153/9
کتابشناسی ملی :
4655199
شابک :
978-600-455-097-0‬
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه سه گام تا کشف استعداد