کتاب شکار شکارچی (جلد دوم) (چاپی و pdf)

داستان هایی واقعی از رخنه اطلاعاتی در رژیم صهیونیستی

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
20,000
50%
ت 10,000
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
ت 26,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
سازمان های اطلاعاتی رژیم صهیونستی از زمان تشکیل تا کنون، سعی دارند با بیان داستان هایی از قدرت اطلاعاتی شان در رسانه ها، اعتماد به نفس جوانان جهان اسلام را از بین برده و بذر ترس و ضعف را در دل آنان بکارند. البته باید اعتراف کرد که آن ها تا حدی نیز در این امر موفق بوده اند و توانسته اند با تصویرسازی هایی مبالغه آمیز، از خود قدرتی فراتر از تصور بسازند و حتی به دل های ضعیف و بی ایمان نفوذ کرده و آن ها را جذب خود نماید.

اما زمانی که حقیقت آشکار می شود و اسطوره نفوذناپذیری شان توسط جوانانی غیور شکسته می شود، جهان در می یابد که در مقابل آن ها، همواره هستند افرادی که چون کوه مقابل شان می ایستند و حاضرند جان و مال خود را در راه وطن شان فدا کنند و در سکوتی مرگبار، سال های سال به وظیفه طاقت فرسای خود عمل کرده و از خود ذره ای ترس و ضعف نشان ندهند.

مجموعه خانه عنکبوت، روایت داستانی جوانان میهن پرست جهان عرب است که ایستادگی شان، شکست ناپذیری سرویس های اطلاعاتی رژیم صهیونستی را به افسانه ای بی اساس بدل کرده و سست بودن این خانه را در مقابل دیده گان جهانیان به تصویر کشیده است و البته نشانه ای است بر پیروزی حتمی و نزدیک جوانان غیور و مؤمن جهان اسلام در برابر جنود شیطان.

... حقیقتی مهم در میان بود که نمی توان آن را نادیده گرفت یا از آن چشم پوشید و آن گفتگویی بود که درباره وضعیت سیاسی مصر میان نبیل و سامیه انجام شده بود...
صفحات کتاب :
336
کنگره :
‫PJA 4894
دیویی :
892/736‬
کتابشناسی ملی :
7410568
شابک :
978-600-8857-86-0
سال نشر :
1397

کتاب های مشابه شکار شکارچی (جلد دوم)