امتیاز
5 / 4.8
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 4,800
خرید آوا کتاب
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 9,800

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
همه ما موفق را دوست داریم و برای رسیدن به آن تلاش می کنیم. شاید الگوهای زیادی مثل استیوجابز و ایلان ماسک هم داشته باشیم. اما در کتاب راز پول چاپ کردن ۷ ایرانی، از زندگی نامه ایرانیانی سخن می گوییم که نام آن ها آوازه ی دنیا شد و همه آن ها به عنوان موفقترین افراد دنیا نام برده شدند.

آن ها مثل ما ایرانی بودند اما آن ها می دانستند که از زندگی چه می خواهند و هر کجای دنیا که بودند برای رسیدن به اهدافشان شبانه روزی تلاش کردند و به جایگاه امروزشان رسیده اند.

در این میکروکتاب خلاصه ای از زندگی پرفراز و نشیب و تلاش آن ها برای داشتن زندگی ایده آل را بررسی می کنیم.

این کتاب بر اساس قوانین راز نوشته شده و از شما می خواهد مانند همه ی آن ۷ نفر خودتان و خواسته هایتان را باور کنید و آن ها را بدست آورید.

فصل آخر مخصوص شماست چون ما باور داریم که شما هم می توانید جزئی از این لیست باشید. خودتان را در جایگاهی که دوست دارید ببینید و تمام آنچه که قرار است برایتان اتفاق بیافتد را بنویسید و باور کنید که روزی آن را خواهید داشت.

این کتاب در قالب میکروکتاب به شما عرضه شده تا با صرف هزینه و زمان کمتر از تمام بخش های اصلی و مهم، به دور از حاشیه و اضافه گویی کتاب اصلی از محتوای آن بهره مند شوید. میکروکتاب ها تحت قواعد و استانداردهای خلاصه نویسی برای شما چکیده شده اند. شما با خواندن آن ها همان اطلاعات مفیدی را دریافت می کنید که مطالعه کتاب اصلی در اختیارتان می گذارد.
صفحات کتاب :
112
کنگره :
HF5386‏‫‬‭/ح45ر2 1388
دیویی :
‏‫‭650/1
کتابشناسی ملی :
1791909
شابک :
‏‫‬‭978-964-04-3753-7
سال نشر :
1388

کتاب های مشابه راز پول چاپ کردن ۷ ایرانی