امتیاز
5 / 5.0
دریافت الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
رایگان

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
یو اس ای تودی -
تفاوت این اثر با نوشته های دیگر این است که آقای کالینز برای رسیدن به این نتایج مسیر پر تلاشی را پیموده است.مطالب این کتاب بر اساس بررسی دقیق و موشکافانه و تجارب سازمان ها و شرکت ها گردآوری شده و برای رساندن ما به دستاوردهای غیره منتظره از نیروی شگفت آوری برخوردار است.
فایننشال تایمز- کتاب حاضر با بهره گیری از تحقیقات دقیق و روشمند سبک های مدیریتی کنونی را به چالش می کشاند.از ایده مدریت مافوق بشری تا فناوری اطلاعات و تمایل به تملک و تلفیق شرکت ها . مطالب این کتاب الزاما افراد متوسط را به افراد با کفایت تبدیل نخواهد کرد اما موجب می شود تا شایستگی به تعالی بدل شود.
پیتر اف. دراکر- درباره نویسنده- جیم کالینز شریک در تالیف کتاب پایداری بوده است.این کتاب به مدت بیش از پنج سال پرفروش ترین کتاب در سطح ملی و هو اکنون میلیون ها نسخه از آن در حال چاپ می باشد.کالینز به عنوان استادی که سال ها به مطالعه شرکت های با ثبات و عالی پرداخته امروز در شرکت ها و بخش های مختلف اجتماعی به مدیران رهنمود می دهد. او عضو رسمی دانشکده بازرکانی دانشگاه استانفورد است و جایزه استاد برجسته را نیز از همین دانشگاه دریافت کرده است. هم اکنون در بخش لابراتوار تحقیقات مدیریتی در بولدر کلورادو مشغول فعالیت می باشد. درباره کتاب- از خوب به عالی همانگونه که از نامش بر می آید مسیر رشد و بالندگی را ترسیم می کند.عرصه های بزرگ اقتصادی را ارائه می دهد.راز موفقیت موسسات برتر دنیا را بازگو می کند و ما را با عملکرد مدیران برتر آشنا می سازد. با متنی ساده و به دور از الفاظ تخصصی مفاهیم مدیریتی را شرح می دهد.
وجه تمایز آن از سایر کتاب های مدیریتی نگرش خلاق آن است بدین معنی که اصول و روش های مدیریتی را از قالب کلیشه های همیشگی خارج می کند و می گوید که همه ما در هر زمینه ای که فعال باشیم می توانیم بالا و بالاتر برویم.می توانیم افق دید خود را وسعت بخشیم و خود را از چمبره ماندن در وضعیت صرفا خوب برهانیم.

از خوب به عالی ظاهرا یک کتاب اقتصادی و به عبارتی مدریتی است اما در نهایت هدف آن ارتقا سطح تفکر بشر و رسیدن به رفیع ترین جایگاه هاست.

کتاب های مشابه خلاصه کتاب استراتژی اثربخش