کتاب درمان طبیعی سنگ کلیه و مثانه

با گیاهان دارویی و غذا

امتیاز
5 / 0.0
نظر شما چیست؟
درمان سنگ کلیه و مثانه با گیاهان دارویی و غذا به همراه 130 نسخه مجرب.

درد سنگ کلیه یکی از شاه درد های علم پزشکی می باشد که پیشنهاد می شود مثل همه درد های دیگر پزشکی و قبل از ابتلاء به آن بهتر است ازروش های موثر"پیشگیری"و باز دارنده استفاده نمایید.

امروزه با توجه به رشد روز افزون جوامع بشری، متاسفانه اکثر جوامع و خصوصا علم پزشکی دچار انحرافاتی شده اند که باید علت آن را در عدم تبعیت در اصول و مقررات مربوطه یافت.

درمان از زمان های قدیم مورد توجه و عنایت همه درمانگران بوده و هست، همچنین توجه به درمان در احادیث قدسی و اهل بیت از یک طرف از آنجا شروع می شود که خداوند سبحان "اگر یک درد می دهد، هشتاد درمان هم می دهد" و از طرف دیگر نسخه های شِفا بخش و آسمانی اهل بیت که تمامی محبت این خانواده عظیم، معطوف به سلامت جسم، روح و روان بشریت می باشد، که نتیجه عمل به این دستورات و نسخه های ناب، پوشیدن لباس عافیت و سلامت در دنیا و ثمر بخشی در آخرت می باشد که ان شاالله روزی و نصیب تمامی نسل بشر در تمامی جهان، اعصار و دوران ها گردد.

سنگ های کلیوی بر اساس ترکیب سنگ ها به انواع مختلفی تقسیم می شوند. سنگ های کلسیمی، شایع ترین نوع هستند و حدود ۷۵ درصد کل سنگ ها را تشکیل می دهند. شایع ترین نوع سنگ های کلسیمی، «اگزالات کلسیم» است. انواع دیگر سنگ های کلیوی، سنگ های «اسید اوریکی»، «سیستئینی» و «شاخ گوزنی» است.

بیشترین شیوع سنگ کلیه در گروه سنی ۱۸ تا ۴۵ سال دیده می شود. معمولاً بزرگسالان بالای ۳۰ سال از هر دو جنس (زن و مرد) را مبتلا می سازد اما در مردان ۵ تا ۱۰ برابر شیوع آن بالاتر است.

میزان بروز سنگ های کلیوی در کشورهای توسعه یافته بیشتر است که به دلیل مصرف زیاد پروتئین شیمیائی همراه با رژیم غذایی کم فیبر است.
سنگ کلیه از نظر اندازه، از یک دانه شن تا حدود یک توپ تخم مرغی متغیر بوده و ممکن است منفرد یا متعدد باشد.
کتابشناسی ملی :
2462126
شابک :
978-600-6418-01-8
سال نشر :
1390
صفحات کتاب :
122
کنگره :
‫‬‭RC916‫‬‭/ح88د4 1390
دیویی :
‫‬‭616/622

کتاب های مشابه درمان طبیعی سنگ کلیه و مثانه