امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 9,900
نظر شما چیست؟
کتاب"راهنمای کامل طب سنتی" اثری جدید از شری اِچ. کِی. باکهرو است.

این کتاب شیوه هایی را ارائه می دهد که در صورت پیروی از آن ها احیای انرژی و افزایش سرزندگی و نشاط در بدن و رضایت بیشتر از زندگی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.
باکهرو بر این باور است که مصرف غذای مناسب می تواند معجزه کند و دارای نیروی درمانی شگفت انگیزی است. تغذیه مشکل اساسی زندگی انسان است. این کتاب را می توان همچنین «بازگشت به طبیعت» نیز نامید.

روش های طب سنتی روش هایی بوده اند که انسان ها از دیر باز جهت درمان یا ارتقاء سلامتی از آن ها استفاده می کردند و می کنند. این روش ها از طریق آزمون و خطا و از طریق خردمندانی که در گذشته می زیستند پایه ریزی شده است. انقلاب پزشکی موجب شد بسیار از این روش های مفید کنار گذاشته شود و نتوانیم از آنها به نحو احسن استفاده کنیم.

در کشور ما به اندازه کافی در مورد طب سنتی و تطبیق آن با روش های کلاسیک تحقیق نشده است به همین دلیل ممکن است استفاده خودسرانه همراه با عواقب باشد. نگرش طب سنتی بر ارتقاء سلامتی، جلوگیری از بیماری و استفاده از روش های طبیعی برای از بین بردن بیماری می باشد. در درمان های کلاسیک مبنا استفاده از روش های جدید درمان و استفاده از دارو های شیمیایی می باشد.

استفاده از دارو های شیمیایی به اعتقاد طبیعت درمان ها ممکن است بیماری را به شکل دیگر نشان دهد یا بیماری را در بدن مخفی کند. به اعتقاد نویسنده کتاب بیماری، در اثر تجمع سموم در بدن ایجاد می شود. این سموم ممکن است از طریق محیط یا مواد غذایی وارد بدن گردد. روش پیشنهادی کتاب استفاده از روزه های درمانی جهت پاکسازی بدن با استفاده از آب سبزیجات و میو ها می باشد.

هدف طبیعت درمانی نیرو بخشیدن و تحریک کردن مکانیسم های درونی و بازگرداندن عملکرد و ساختار سلامتی به بدن است. انسان می تواند از طریق تنظیم صحیح خوردن، آشامیدن، تنفس کردن، حمام کردن، پوشیدن، کار کردن، فکر کردن و سایر فعالیت های اجتماعی به شکل طبیعی و نُرمال از سلامتی کامل بهره ببرد.
کتابشناسی ملی :
2300857
شابک :
978-964-8561-79-1‬
سال نشر :
1392
صفحات کتاب :
592
کنگره :
‏‫‬‭RZ440‭‬‭‬‏‫‭/ب2ر2 1392
دیویی :
615/535

کتاب های مشابه راهنمای کامل طب سنتی