امتیاز
5 / 4.1
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 85,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
قرار است زندگی شگفت انگیز و فوق العاده ای داشته باشید!

کتاب «راز» قانون جذب را آشکار کرد. حالا راندا برن بزرگ ترین «قدرت» جهان هستی را آشکار می کند:

قدرتِ داشتن هر چیزی که بخواهید.

در این کتاب خواهید فهمید که فقط یک چیز لازم است تا روابط شخصی، مسائل مالی، سلامتی، خوشبختی، کار، و تمام زندگی تان را تغییر دهید. هر کشف، اختراع، و خلاقیت بشری از این «قدرت» سرچشمه می گیرد.

سلامتی کامل، روابط باورنکردنی، کاری که دوستش دارید، زندگی ای مملو از شادی، و پولی که نیاز دارید تا آنچه می خواهید بشوید، آنچه را می خواهید انجام بدهید یا به دست آورید، همه از این «قدرت» سرچشمه می گیرند.

زندگی رؤیایی شما همیشه از آنچه فکر می کردید، به شما نزدیک تر بوده است، به خاطر این که «قدرت» داشتن هر چیز خوب در زندگی تان در درون شماست. برای خلق هر چیزی، برای تغییر هر چیزی، فقط یک چیز لازم است... «قدرت». زندگی ساده تر از آن است که تصور می کنید، و هنگامی که به درک درستی از شیوه ی صحیح عملکرد زندگی و قدرتی که در درونتان دارید برسید، جادوی زندگی را تمام و کمال تجربه خواهید کرد، و آن وقت بک زندگی شگفت انگیز و فوق العاده خواهید داشت!

راندا برن می خواهد شادی را برای میلیاردها نفر به ارمغان بیاورد. او سفرش را با فیلم «راز» آغاز کرد؛ فیلمی که میلیون ها بیننده داشت. پس از آن کتاب «راز» را منتشر کرد که به پرفروش ترین کتاب جهان بدل شد و امروز به 46 زبان ترجمه شده است. حالا با کتاب «قدرت» از یگانه نیروی بزرگ کائنات پرده برمی دارد.
صفحات کتاب :
256
کنگره :
BF۶۱۱‏‫‬‭/ب۴ق۴ ۱۳۸۹
دیویی :
‏‫‬‭۱۵۵/۲۵
کتابشناسی ملی :
‎۲‎۱‎۰‎۱‎۲‎۸‎۵
شابک :
9789642433858
سال نشر :
1389

کتاب های مشابه قدرت