امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 6,900
نظر شما چیست؟
کتاب "تاثیر نیروی مغناطیسی بر درمان بیماری ها" حاوی توصیفات کافی پیرامون بیماری ها و علل آنها، آثار میدان مغناطیسی و تکنیک های صحیح به کار بردن آهن ربا در درمان بیماری های مختلف می باشد.

هزاران سال است که بشر در جستجوی روش هایی است تا ذره ای هر چند ناچیز از درد و رنج و بیماری های خود بکاهد. پیشینیان ما نیز برای رسیدن به این هدف، راهی دراز را پیمودند و تمامی داروها از جمله داروهای گیاهی، مواد معدنی و داروهای به دست آمده از حیوانات را مورد آزمایش و مطالعه قرار دادند.

اجدادمان میراثی گران بها از داروها و روش های درمانی مختلف بر جای گذاشته اند که بعضی از آن ها همانند اکسیری قادر به برگرداندن نیروی جوانی انسان هستند. ساده ترین شکل این نوع روش های درمانی، مغناطیس درمانی است. امروزه دانشمندان با انجام آزمایش های متعدد، اسرار این روش درمانی را فاش کرده اند.

در مغناطیس درمانی نیز به مانند سایر روش های درمانی باید تبحر و مهارت کامل داشت تا نتایج به دست آمده، قابل توجه باشند؛ پس تمامی کارآموزان دوره مغناطیس درمانی باید با اصول مغناطیس، اثر آهنربا روی بافت های زنده، رابطه بدن انسان با میدان مغناطیسی، مغناطیس سلولی، تکنیک های کاربرد آهن ربا برای درمان بیماری های مختلف، تأثیرپذیری اشخاص مختلف در برابر آهن ربا (مغناطیس پذیری) و کاربردهای مغناطیس درمانی آشنا باشند؛ به همین خاطر در این کتاب موضوعات ذکر شده به همراه بعضی اطلاعات کمکی در مورد تشخیص بیماری، تهیه آب و روغن شفابخش، از بین بردن بیماری، درمان به روش علمی و هشدارهای لازم در مورد کاربرد آهن ربا تشریح شده اند.

تا آنجا که امکان داشته، سعی شده است که این کتاب، جامع و حاوی توصیفات کافی پیرامون بیماری ها و علل آنها، آثار میدان مغناطیسی و تکنیک های صحیح به کار بردن آهن ربا در درمان بیماری های مختلف باشد.

در این کتاب به پرسش هایی که احتمال دارد از متخصص مغناطیس درمانی پرسیده شود، پاسخ داده شده است. نتایج نویدبخش این شیوه درمانی جدید در زمینه بعضی بیماری ها مثل بیماری مربوط به مهره های گردن، روماتیسم، سنگ کلیه و بیماری های معده، نگاه جهانیان را به آن معطوف ساخته است که سرآمد آن را می توانیم در کشورهایی مثل ایالات متحده، اتحاد جماهیر شوروی، پورتو ریکو، ژاپن و آلمان مشاهده کنیم.

این روش درمانی باستانی که بر اساس دانش نیاکانمان می باشد، به تدریج در حال احیا شدن است و به بشریت صرف نظر از طبقه، عقیده، مذهب و جنسیت سود می رساند. نکته شگفت انگیز اینجا است که علی رغم پیشرفت های خیره کننده در زمینه داروشناسی، داروشناسان اکنون با امیدواری بسیار در جستجوی آثار مثبت آهن رباها در درمان اکثر بیماری های مهلک از قبیل سرطان هستند و بعضی از پزشکان شخصاً از آهن ربا در درمان سرطان استفاده می کنند.
صفحات کتاب :
282
کنگره :
‏‫‬‮‭RZ422‏‫‬‮‭/س2ھ9 1390
دیویی :
‏‫‮‬‮‭615/8454
کتابشناسی ملی :
2478338
شابک :
978-964-8561-30-2
سال نشر :
1390

کتاب های مشابه تاثیر نیروی مغناطیسی بر درمان بیماری ها