کتاب قانون جذب pdf

چگونه چیزهایی را که دوست داریم بیشتر و چیزهایی را که دوست نداریم کمتر جذب کنیم

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 3,000
نظر شما چیست؟
چگونه چیزهایی را که دوست داریم بیشتر و چیزهایی را که دوست نداریم کمتر جذب کنیم.

برای داشتن تفکر مثبت و تأثیر آن در خلق قانون جذب، زیربنایی فیزیولوژیکی وجود دارد.
اگر از دوران مدرسه به یاد داشته باشید انرژی شکل های زیادی دارد: انرژی هسته ای، انرژی گرمایی، انرژی مولد برق، انرژی جنبشی و پتانسیل. انرژی هرگز از بین نمی رود.

ممکن است به یاد بیاورید که هر ماده از اتم ساخته شده است و هر اتم هسته ای دارد - که از پروتن و نوترون تشکیل شده است - که الکترون ها به دور آن می چرخند.

الکترون های موجود در اتم، همیشه در سطوح انرژی مشخص و یا در مداری به دور هسته می چرخند که نشان دهنده پایداری و مقاومت اتم است. الکترون ها ممکن است از طریق افزایش انرژی به مدارهای بالاتر روند و یا در مداری پایین تر قرار گیرند و انرژی از دست دهند.

از لحاظ ارتعاشی، اگر اتم ها همسو شوند، نیروی جنبشی ایجاد می کنند و همه در یک مسیر و یک جهت در کنار یکدیگر قرار می گیرند، همان طور که فلزات با همسو شدن مولکول هایشان در یک جهت مغناطیسی می شوند.
ایجاد قطب های مثبت و منفی در طبیعت و علم واقعیت دارد. بهتر است بدانیم که علم ثابت کرده: اگر در ناحیه ای از علم قوانین فیزیکی وجود دارد که می توان آن ها را مشاهده کرد و اندازه گرفت، پس احتمالاً قوانین مشابهی در حوزه های دیگر علم نیز وجود دارد، حتی اگر نتوان آن ها را در این زمان اندازه گرفت.
صفحات کتاب :
189
کنگره :
‭BF639‬‏‫‬‭/ل9ق2 1378‬
دیویی :
‏‫‬‭289/98
کتابشناسی ملی :
1301474
شابک :
978-964-8561-61-6‬
سال نشر :
1387

کتاب های مشابه قانون جذب