امتیاز
5 / 4.5
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 6,900
نظر شما چیست؟
"کندالینی و چاکراها " نشانه ای از شناخت وقتی حس و عقل در معرض تهدید قرار می گیرند.

آیا از مطالعه دربارۀ تجربیات دیگران با کندالینی و چاکراها، خسته شده اید؟ یا از شعبده بازی های فکری شارلاتان ها در مورد این مفاهیم بدون توجه به آنچه واقعاً در درون وجود شما فعال یا در حال تغییر است، به تنگ آمده اید؟ هر زمان که شما احساس کنید که گویی با چند سیلندر کوتاه عمل می کنید، شما در حال دسترسی یافتن تنها به بخشی از انرژی کندالینی موجود در خود هستید.

رشد و تکامل و فوق انسان شدن، حق مادرزادی ماست. ریشه و علت اصلی ساده ترین مشکلات زندگی ممکن است در نامتوازن بودن یا گرفتگی کندالینی باشد. همه آدم ها دارای کندالینی هستند، همانطور که همه دارای محرک های جنسی می باشند. با توجه به زندگی مادی امروز، نداشتن آگاهی درباره کندالینی علت اصلی خودداری از دادن آموزش جنسی به نوجوانان است. هر چه بیشتر در این باره بدانیم، گزینه های بیشتری در اختیارمان خواهد بود.

اگر چه شما "آزادسازی بزرگ" را به طور طبیعی و همزمان تجربه کرده، ولی آمادگی هدایت نیروی آن را به صورتی سازنده نداشته باشید، یا کندالینی شما مانند یک خرس به حالت زمستان خوابی فرو رفته باشید، ولی با تشنگی و اشتیاق، برای دانش و آگاهی در یک خودآگاهی جدید انسانی بیدار شده باشد، کتاب حاضر در سیراب کردن عطش های جدید ناشی از فوران طوفانی مراکز متعدد انرژی بدن بر اثر فرآیند تکاملی زندگی، شما را هدایت خواهد کرد.

هنگامی که انرژی های عصر آبی شدت می یابند، افراد بیشتر و بیشتری هراسان می شوند و شک می کنند یا حتی به وسیله آزاد شدن های غیر قابل بیان و قدرتمند همزمان کندالینی فلج می شوند. در بسیاری از موارد، افراد هیچ اطلاعی در مورد آنچه که دارد برایشان اتفاق می افتد، ندارند و با جهل به علائم بیماری یا دیوانگی واکنش نشان می دهند و آنچه را قبلاً یک موقعیت چاره ناپذیر به نظر می رسیده را، بدتر می کنند.
صفحات کتاب :
344
کنگره :
BL1238/56‭/ک‌9پ‌8 1383
دیویی :
294/543
کتابشناسی ملی :
‭م‌82-36121
سال نشر :
1383

کتاب های مشابه کندالینی و چاکراها