کتاب تاکتیک های میلیاردرهای موفق pdf

رازهای نخبگان دنیای ثروتمندان از زبان پدر پولدار

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 40,000
نظر شما چیست؟
از جمله کارهای مهم رئیس جمهور ایالات متحده که باعث تغییر قوانین پولی دنیا شد تفکیک پول یعنی دلار آمریکا از طلا بود. تغییر فوق نظام مالی آمریکا و متعاقباً کل جهان را تحت تأثیر قرار داد.

این تغییر را شاید بتوان ریشه مشکلات اقتصادی فعلی دانست که دنیا با آن دست به گریبان است. به دنبال این تغییر برای رفع مشکلات مالی مقادیر زیادی اسکناس بدون پشتوانه چاپ کرد و مشکلات نه تنها کم نشد بلکه روزبه روز نیز افزایش پیدا کرد.

حال سؤال این است که آیا بحران های اقتصادی مانند حوادث طبیعی تنها یک اتفاق غیرقابل پیش بینی است؟ در جواب این سؤال برخی می گویند بله ولی من فریاد می زنم: خیر.

و سؤال دوم اینکه آیا صاحبان قدرت می توانند حلال مشکلات فعلی اقتصاد باشند؟ این وعده ای است که بسیاری از مردم به آن دل خوش کرده اند ولی من بازهم فریاد می زنم خیر نمی توانند زیرا این افراد و سازمان ها هستند که خود باعث و بانی این مشکلات اقتصادی هستند و از این مشکلات سود به جیب می زنند.

واقعیت این است که مشکلات اقتصادی روزبه روز بیشتر می شود و امیدی به کاهش آن ها نیست. در تأیید این ادعا همین بس که دولت ایالات متحده در دهه 1980 میلیون ها دلار کمک مالی به شرکت های در حال ورشکستگی کرد و این فرایند در دهۀ 1990 به میلیاردها دلار و در حال حاضر به تریلیون دلار افزایش پیدا کرده است.
شابک :
‫‬‭978-600-6235-88-2
سال نشر :
1396
صفحات کتاب :
176
کنگره :
‏‫‬‭HG۱۷۹‏‫‭‏‫‬‭‭/ک۹ت۹ ۱۳۹۶
دیویی :
‏‫‭۳۳۲/۰۲۴
کتابشناسی ملی :
۴۶۸۶۸۲۸

کتاب های مشابه تاکتیک های میلیاردرهای موفق