کتاب من آقام یا الاغ؟!! pdf

مجموعه داستان کوتاه

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 50,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
داستان های فرزاد حسنی ظریف، جذاب و غافلگیرکننده است. او شیفته ی سینماست و در لابه لای داستان هایش رد پای این علاقه به چشم می خورد. او می تواند فیلمنامه نویس موفقی شود.
مرضیه برومند – کارگردان

«بالأخره هرکسی، عاقبت، به همان چیزی تبدیل می شود که به آن تظاهر می کند.» این جمله ی مناقشه انگیز مال من نیست، مال کورت ونه گات است که زنده نیست تا بر سر صحت و سقم آن با شما بحث کند... فعلاً من هم مثل فرزاد حسنی دوست دارم نویسنده باشم، به آن تظاهر می کنم و روز و شب دعا، تا پیش بینی ونه گات درست از آب دربیاید!
توکا نیستانی – طراح،کاریکاتوریست و وبلاگ نویس

پیچیدگی های حالت درونی انسان آن قدر جالب است که جهان برایش صحنه ای از تئاتر را مهیا ساخته است. فرزاد حسنی در این سیزده داستان تعارض انگیز ه های پنهان و ناخودآگاه و تجارب انسانی را به شکل هنرمندانه ای درهم تنیده است.
دکتر کیانوش هاشمیان – روان شناس و استاد دانشگاه

تلفیق داستان با ترانه های ماندگار دیروز و امروز توسط قلم شیوا و بدیع فرزاد حسنی مورد تقدیر است. امید است شاهد تکرار جاده های سرسبز نوآوری و خلاقیت در این عرصه باشیم.
رضا عبداللهی – شاعر، ترانه سرا و محقق

این مجموعه حکایتی است از سادگی های یک زندگی، سادگی های یک انسان که می تواند همه ی فریادهایش را بر سر قلم بزند. ای کاش باز هم تکرار شود: داستانی ساده، به سادگی زندگی.
اقلیما پولادزاده – شاعر و وبلاگ نویس

استفاده ی هوشمندانه از ترانه و موسیقی و تصویرسازی در این مجموعه، حاصل آشنایی خوب فرزاد حسنی با موسیقی و هنرمندی در تحریک قوه ی شنیداری مخاطب به هنگام خواندن داستان است. این یک تجربه ی تازه است.
رحیم شهریاری – خواننده و آهنگساز


... طبق معمول درِساختمون بازه و تو لابی هم هیچ کس نیست. این سرایدار بی شعور هم دوباره پشت میزش نیست. معلوم نیست واسه چی حقوق می گیره.
این دفعه دیگه تعارف رو می ذارم کنار و تو جلسه ی هیأت مدیره حسابی زیرآبش رو می زنم. باید بفهمه که وظیفه ش چیه و واسه چی اومده این جا. معلوم نیست الان تو کدوم واحد داره باز واسه کسی کاری انجام می ده.
نمی گه یه وقت دزدی یا غریبه ای ممکنه بیاد تو ساختمون و هست و نیستمون رو ببره. تو راهرو راه می افتم. لابی رو رد می کنم تا برسم به آسانسور .
اَه! آسانسور هم که کار نمی کنه. باز دیگه چه مرگش شده...
دیویی :
8‮فا‬3/62
کتابشناسی ملی :
1‎8‎9‎6‎9‎0‎9
شابک :
9789642431731
سال نشر :
1388
صفحات کتاب :
109
کنگره :
PIR8022‭‬ ‭/س8638‏‫‭‭‭‬‭‭م8 1388

کتاب های مشابه من آقام یا الاغ؟!!