امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 50,000
نظر شما چیست؟
سلام دوست عزیز، باز هم میهمان دستان پر محبت شما شدیم و این بار به بهانه ای دیگر برای همراهی با گام های گرم شما، نمی دانیم با چه انگیزه ای به مطالعه این کتاب می پردازید؟ با انگیزه سه بعدی سازی ترسیمات خود در اتوکد، مدلسازی و یا ساخت انیمیشن!
با هر انگیزه و هدفی که هستید ما ورود شما را به دنیای بزرگ و جذاب Max تبریک می گوییم. پیرو تدوین کتاب های آموزش گام به گام و آموزش گام به گام رایانه کار و درخواست های مکرر شما، بالاخره کتابی کاملاً مفید و کاربردی را درباره برنامه تدوین کنیم و این کتاب حاصل این تلاش است.

هنگام تدوین کتاب ما فرض را بر این قرار داده ایم که شما با ویندوز و دستورات ابتدایی ویندوز آشنا هستید. در صورت عدم داشتن توانایی، ما به شما استفاده از کتاب آموزش گام به گام و جادویی کامپیوتر و ویندوز XP را از همین مؤلفان و ناشر پیشنهاد می کنیم.

ساختار این کتاب به صورتی است که نیاز تمام کاربران مبتدی و حرفه ای برنامه Max را تا حد زیادی برآورده می کند. سبک آموزش در این کتاب کاملاً تصویری بوده به صورتی که شما با پی گیری تصاویر می توانید در حداقل زمان به بهترین نتیجه ممکن برسید. ساختار کلی کتاب به شرح زیر است:
شماره و عنوان گام
مقدمه گام
تصاویر هر گام
شماره گذاری های گام
جعبه ترفندها
عنوان فصل
شماره صفحه

... و اما یک خواهش
ما مطمئن هستیم که شما با مطالعه این کتاب به یک کاربر حرفه ای برنامه تبدیل خواهید شد. پس اولاً از پیشرفت های مداوم خود ما را مطلع کنید و دوماً در صورتی که از این کتاب راضی بودید آن را به دوستان خود معرفی کنید و بدانید که این بهترین هدیه به آن ها و کمک بزرگی به ما است.
صفحات کتاب :
438
کنگره :
‏‫‭‭TR897/7‏‫‭‭/ط2آ814 1390
دیویی :
‏‫‭006/696‬‬
کتابشناسی ملی :
‎2‎0‎2‎1‎6‎2‎1
شابک :
978-964-8406-85-6‬
سال نشر :
1390

کتاب های مشابه آموزش گام به گام 3ds Max 2012