نظر دیگران

نظر شما چیست؟

کتاب قدرت نوشته راندا برن(نویسنده معروف کتاب راز) و ترجمه ابوالفضل یوسفی دارستانی و توسط انتشارات کلیدر منتشر شد. بسیاری از افراد این کتاب را مکمل کتاب راز می دانند. نویسنده در کتاب قدرت یادآور می شود هر انسانی در درون خود قدرت درونی عظیمی دارد برای رسیدن به آنچه که می خواهد در زندگی به آن دست پیدا کند فقط باید این قدرت را باور داشته باشد و بداند چگونه از آن استفاده کند

معرفی کتاب قدرت

چه روز بدی بود!
چه ترافیک آزار دهنده ای!
چه مشتری بدخلقی!
همه شما این جملات را بارها و بارها و شاید هر روز تکرار کرده اید. هر روز تا به یک هم صحبت رسیده اید یا نه، حتی در سخن گفتن ذهنی با خودتان بارها و بارها نالیده اید و از اتفاقات بد روز شکایت کرده اید. راندا برن در کتاب قدرت سعی دارد به شما بگوید ریشه بسیاری از گرفتاری ها و مشکلات در درون خودتان است، وقتی شما مدام در حال شکایت کردن از اتفاقات بد روزتان هستید قدرت درونی شما به طور مداوم آن بدی ها را بیشتر و بیشتر جذب می کند.
برن در کتاب قدرت یادآور می شود هر انسانی در درون خود قدرت درونی عظیمی دارد برای رسیدن به آنچه که می خواهد در زندگی به آن دست پیدا کند فقط باید این قدرت را باور داشته باشد و بداند چگونه از آن استفاده کند و درنگارش این کتاب نیز مانند تمامی کتاب‌هایش سعی داشته تا همگان را به این باور برساند که با قدرت درون و نیروی افکار می‌توان تمام مشکلات را از بین برد و به تمام خواسته‌ها و اهداف و رویاها دست پیدا کرد. 
اگر میخواهید قدرت پیدا کنید تا خواسته هایتان را به واقعیت تبدیل کنید این کتاب را بخوانید. ..

خلاصه کتاب قدرت 

راندا برن در کتاب قدرت در مورد قانون شگفت انگیز عشق و نیروی درونی خواستن سخن می گوید. وی از قدرت خواستن به عنوان ابزاری نام می برد که می تواند در همه عرصه های زندگی انسان، سلامتی، آسایش، خوشبختی، شغل موردعلاقه، ثروت، عشق وغیره کلید اصلی دستیابی باشد. برن در کتاب قدرت تأکید می کند: شاه کلید رسیدن به هدف در درون خودتان است!
نویسنده در کتاب قدرت نیروی درونی انسان را یکی از قانون های اساسی جهان می داند و آن را مانند قانون جاذبه زمین توصیف می کند. قدرت درون شما همان چیزی است که می توانید با آن به هرچیزی که در زندگی می خواهید دست پیدا کنید فقط کافی است به آن باور داشته باشید. باید بدانید این قدرت درون هر کسی وجود دارد فقط کافی است یاد بگیرید چگونه آن را بکارگیری کنید. 
در کتاب قدرت نویسنده به بیان نیروی خارق العاده «عشق و خواستن» می پردازد و تاکید می کند که شما برای رسیدن به خواسته هایتان باید احساسات قوی داشته باشید و عاشق کارهایی باشید که مشغول انجام دادن آن ها هستید. باید جز زیبایی و خوبی نبینید و بیان نکنید. از روزهای خوبتان بگوید، از قرار های موفق تان، از درآمد روزافزونتان و از هر آنچه می خواهید بیشتر و بهترش را داشته باشید سخن بگوید.
کتاب قدرت به شما می گوید که مدام ایراد گرفتن و ناله کردن شما از رسیدن به زندگی دلخواهتان باز می دارد. در واقع اگر به آنچه هنوز نیامده و ندیده اید ایمان داشته باشید، پاداش این این باور شما رسیدن و دیدن همان چیزی است که باورش داشته اید. اما برعکس اگر در مورد هر چیزی یا هر کاری یک احساس منفی از خود بروز دهید، این حس منفی، اتفاقات منفی دیگری را نیز را برای شما جذب می کند. برای مثال اگر شما با دیدن صورت حساب میز ناهارتان واکنش منفی نشان دهید این واکنش شرایط بیشتری در رابطه با از دست دادن پول برای شما جذب می کند.
در کتاب قدرت برن سعی دارد بگوید که گرچه در زندگی سختی ها و گرفتاری های زیادی وجود دارد اما می توان بسیاری از آن ها را با قدرت درونی خواستن و نیروی عشق حل کرد. راندا برن در کتاب قدرت با 12 فصل به شرح زیر به شما کمک می کند تا معجزه قدرت درونی خود را کشف و مشاهده کنید و با کمک آن زندگی تان را دگرگون کنید. 
قدرت چیست؟، قدرت احساسات، فرکانس احساسات، قدرت و خلق، احساس یعنی خلق، زندگی تو را دنبال می‌کند، کلید دستیابی به قدرت، قدرت و پول، قدرت و روابط و قدرت و زندگی

فهرست کتاب

پیشگفتار
مقدمه
قدرت چیست؟
قدرت احساسات
شرایط احساس
قدرت و خلقت
احساس، خلقت است
زندگی، شما را تعقیب می کند
کلیدهای قدرت
قدرت و پول
قدرت و ارتباطات
قدرت و تندرستی
قدرت و شما
قدرت و زندگی

برشی از متن کتاب

قدرت در درون شماست

مقدر است که هر آنچه را که دوست دارید و می خواهید را داشته باشید. «راندا برن»
این در تقدیر شما قرار دارد که: 
هر شغلی... 
هر مقدار ثروتی... 
هـر آنچه را که با تمام وجود می خواهید... 
شادی و خوشحالی ، قدرت و پیروزی...
و سلامتی کامل را در اختیار داشته باشید.
این در تقدیر شما قرار دارد که مشکلاتی داشته باشید ، چون باعث رشد و پیشرفت شما خواهند شد.
شما برای زور زدن ، تقلا کردن ، دست و پا زدن و کشمکش های همیشگی خلق نشده اید.
شما به این دنیا نیامده اید تا لحظات شادی و خوشی را دیر به دیر تجربه کنید.
شـما به این دنیا نیامده اید که تمام روزهای هفته را به سختی کار کنید و فقط آخر هفته ها لحظاتی کوتاه را در شادی باشید.
شما به این دنیا نیامده اید تا اکثر اوقات در ترس و نگرانی زندگی کنید.
شما برای رنج کشیدن خلق و متولد نشده‌اید.
هر روز صبح که از خواب برمی‌خیزید، باید سرشار از هیجان باشید زیرا شما می‌دانید که روزتان با رویدادهای خوبی ادامه خواهد یافت. مقرر شده است که خندان و لبریز از لذت باشید. مقرر شده است که نسبت به خود احساس خوبی داشته باشید و خود را گرانبها بدانید. قطعاً چالش هایی در زندگی پیش روی شما خواهد بود اما اینگونه مقرر شده است که با همۀ آنها مواجه شوید زیرا آنها کمک می‌کنند تا رشد کنید و شما باید نحوۀ غلبه بر این چالش ها و مشکلات را بشناسید. قرار است که همواره فاتح و پیروز و شادمان باشید و زندگی شگفت‌انگیزی داشته باشید...!
وقتی تو در مورد مشکلات مختلف اعم از مالی، ارتباطی، بیماری و یا حتی کسادی کسب‌وکار حرف می‌زنی، در مورد آنچه دوست داری حرف نمی‌زنی. وقتی در مورد رویدادی بد در اخبار و یا شخص و وضعیتی که تو را معذب می‌کند، حرف می‌زنی، در واقع درباره آنچه دوست داری حرف نمی‌زنی!
حرف زدن درباره روز بدی که سپری کرده‌ای، دیر رسیدن به سر قرار، گیرکردن در ترافیک یا از دست دادن اتوبوس، همه و همه یعنی حرف زدن در مورد چیزهایی که دوست نداری. مسائل زیادی هست که هر روز پیش می‌آید.
اگر عادت کنی مدام در مورد چیزهایی حرف بزنی که از آن‌ها خوشت نمی‌آید، تمام این موارد کوچک باعث بروز مشکلات و چالش‌های بیشتری در زندگی‌ات می‌شوند.

جملات برگزیده از کتاب قدرت

بهانه‌گیری و دلیل‌تراشی شما را از رسیدن به خواسته‌هایتان و داشتن یک زندگی ایده‌آل باز می‌دارد.
هنگامی که شما با یک احساس منفی نسبت به یک صورتحساب واکنش نشان می‌دهید، احساس منفی بیشتری نسبت به پول از خود بروز می‌دهید که ممکن است حتی شرایط بسیار منفی دیگری را نیز جذب شما نماید.
ایمان یعنی آنکه آنچه را که هنوز ندیده‌ای، باور کنی و پاداش این ایمان دیدن آن است که باورش کرده‌ای.

نکات کلیدی کتاب قدرت

اگر تو تمام موارد منفی را تکرار کنی و از هر آنچه علاقه نداری شکایت کنی، در واقع همانند طوطی خودت را در قفس حبس کرده‌ای. هر دفعه که تو راجع به هر آنچه نمی‌خواهی صحبت می‌کنی، درواقع در حال اضافه کردن میله‌ای دیگر به قفست هستی و خودت را از تمام خوبی‌ها محروم می‌سازی...
افرادی که زندگی‌های معرکه‌ای دارند، همان‌طور که قبلاً اشاره شد، بیشتر درباره هر آنچه خوششان می‌آید، حرف می‌زنند و با این کار، دسترسی نامحدودی به تمام خوبی‌های زندگی دارند و آن‌ها مانند پرنده‌ در اوج آسمان آزاد هستند....

دانلود کتاب قدرت 

نسخه الکترونیک کتاب قدرت اثر شگفت انگیز راندا برن را می توانید از اپلیکیشن فراکتاب دانلود نمایید و پس از دانلود، آن را در کتابخوان فراکتاب مطالعه نمایید.

دانلود کتاب قدرت 

مشخصات کتاب قدرت در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: کلیدر
نویسنده: راندا برن
مترجم: ابوالفضل یوسفی دارستانی
تعداد صفحه: 207
موضوع: روان شناسی
قالب: الکترونیک

 

سال نشر :
1389
صفحات کتاب :
207
کنگره :
‫‭BF611‫‭/ب4ق4 1389س
دیویی :
‫‭155/25
کتابشناسی ملی :
2167361
شابک :
978-964-7650-78-6

کتاب های مشابه قدرت