امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 7,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب ژن معیوب

کتاب ژن معیوب به قلم مریم اسدی خانوکی  توسط انتشارات نسل روشن منتشر شده است. این اثر روایتی اجتماعی است که در آن با زبانی ساده و روان به بیان معضلات اجتماعی پرداخته شده است.

گزیده کتاب ژن معیوب 

 دیگر تاب نشستن نداشت. برخاست و شروع به قدم زدن کرد. از این سوی اتاق به آن سو. گاهی دست‌‌ها را در هم گره می‌‌زد و گاهی با هر کلمه‌‌ای به این طرف و آن طرف حرکتشان می‌‌داد. تمام حرکاتش گویای فشار شدید عصبی بود.

فرنیا که می‌‌کوشید اوضاع را کنترل کند گفت: تو عصبانی هستی. آرام باش. بگذار یک لیوان آب سرد برایت بیاورم. بنشین سر جایت. دیگر به این دلسوزی‌‌هایت نیازی ندارم. تو خیال می‌‌کنی من نمی‌‌فهمم که چقدر صبوری کردن سخت است؟ تو مگر چقدر حقوق می‌‌گیری؟ من روزی چند تا شاگرد خصوصی داشته باشم می‌‌توانیم اموراتمان را بگذرانیم؟ این انصاف نیست. کجای این عدالت است؟

من که شکایتی نکردم سپهر. (حالا دیگر بلند شده بود و پا به پای همسرش راه می‌‌رفت و به هر طرفی که او حرکت می‌‌کرد مسیرش را تغییر می‌‌داد.) ما با هم خوشبختیم. شاید کمی طول بکشد که اوضاع رو به راه شود. ولی بالاخره همه چیز درست خواهد شد. چه چیز قرار است درست شود؟ مثل آدم‌‌هایی حرف نزن که از همه جا بی‌‌خبرند.


صفحات کتاب :
127
کنگره :
‫PIR8334‭‬ ‭/س46648‫‬‮‭ژ9 1396
دیویی :
‫‬‮‭8‮فا‬3/62
کتابشناسی ملی :
4935576
شابک :
978-600-8752-46-2
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه ژن معیوب