امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 15,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب در قعر آتش

کتاب در قعر آتش نوشته دین کونتز با ترجمه مجید مجیدی راد توسط انتشارات مهر آیش منتشر شده است. مجموعه بی نام که از سال 2019 به بعد منتشر شد، یکی از جذاب ترین مجموعه های جنایی است که دین کونتز استاد رمان نویسی سبک تعلیق نگاشته است. کتاب در قعر آتش اولین رمان این مجموعه است. داستان این رمان درباره انتقام قهرمان داستان ملقب به بی نام است از پلیسی فاسد که مرتکب جنایت در رابطه با دختران جوان می شود.

درباره نویسنده کتاب در قعر آتش

دین کونتز، نویسنده آمریکایی، متولد سال ۱۹۴۵ است. رمان‌های او به‌عنوان تریلرهای هیجان‌انگیز معرفی می‌شوند و اغلب عناصر ترسناک، تفننی، علمی - تخیلی، معمایی و طنز را در خود جای می‌دهند. کونتز در اوایل کار خود با نام‌های متعددی از جمله «دیوید آکستون»، «دیانا دوایر»، «کی. آر. دوایر»، «لی نیکولس»، «برایان کافی» و ... می‌نوشت. او بیش از ۱۰۵ اثر نوشته که به ۳۸ زبان منتشر شده‌اند و تا به امروز بیش از ۵۰۰ میلیون نسخه از آنها به فروش رسیده است. برای نمونه رمان‌های کلید نیمه‌شب و محل سرگرمی هرکدام یک میلیون نسخه و بذر اهریمن دو میلیون نسخه فروش داشته‌اند. بیشتر آثار او به فیلم تبدیل شده‌اند.

گزیده کتاب در قعر آتش

جنی بی‌نام را در خانه مشایعت می‌کند تا او بتواند ببیند که برای ایمن‌سازی خانه چه کرده است. خانه سه اتاق‌خواب کوچک، یک اتاق نشیمن، یک اتاق مطالعه و یک حمام دارد. فرش‌ها و مبلمان قدیمی و فرسوده هستند، اما همه چیز به‌خوبی خود جنی تمیز شده است.

پنجره‌های دوجداره چفت شده و مجهز به زنگ خطر باطری‌دار هستند. بی‌نام در اتاق‌خواب اصلی می‌گوید: «نه تهویه دارید و نه دریچه‌ای برای جریان هوای خنک شبانه.»

صفحات کتاب :
112
کنگره :
PS3566
دیویی :
813/54
کتابشناسی ملی :
8704073
شابک :
978-622-97104-8-7
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه در قعر آتش