امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 14,300
نظر شما چیست؟

کتاب محسن محسن قاسم، یک مجموعه شعر است که با محوریت شهدای مقاومت اللخصوص شهید محسن حججی و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سروده شده است. کتاب شامل مجموعه ای شعر درباره شهدای مقاومت و مدافع حرم به خصوص حاج قاسم سلیمانی و محسن حججی سروده است. کتاب از ۷۶ رباعی درباره شهدا تشکیل شده است.

معرفی کتاب محسن محسن قاسم

در کتاب محسن محسن قاسم شخصیت شهید سردار قاسم سلیمانی نیز از محور‌های رباعی‌های این کتاب است. هنگامی که شاعر در گیر و دار تفکر و سرودن بود، ماجرای شهادت حاج قاسم سلیمانی پیش آمد.
از این رو اشعار پایانی کتاب به سردار قاسم سلیمانی ختم می‌شود. به شاعر الهام شد که می‌تواند این دو شخصیت را که هر دو موضوع محوری‌شان دفاع از حرم و حریم جمهوری اسلامی است، به هم پیوند بزند.

نویسنده کتاب محسن محسن قاسم و دلیل نامگذاری کتاب

نویسنده کتاب محسن... محسن... قاسم سینا دلشادی است؛ و نام گذاری این کتاب هم به دلیل محوریت موضوع که بیشتر در مورد شهید حججی و حاج قاسم است بازمی گردد.

درباره نویسنده کتاب محسن محسن قاسم

سینا دلشادی(نویسنده کتاب) یک نمایشنامه نویس که در کنار شغل خود توانایی سرودن شعر نیز دارد. اولین کتاب شعر سینا دلشادی در حوزه دفاع مقدس کتاب شناسنامه بود که استقبال مخاطبین باعث شد تا نویسنده کتاب به سرودن شعر در این زمینه ادامه دهد.

متن کتاب محسن محسن قاسم

عهدی ز ازل بینِ سر و دل دارد

چون موج، سرِ جنونِ ساحل دارد

دریا دل خود را زده چون بر سر او

آن مرد سرش به عرش منزل دارد

دانلود کتاب محسن محسن قاسم

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان دانلود کتاب محسن محسن قاسم فراهم شده است و شما می توانید این اثر را در قالب فایل الکترونیکی تهیه کنید.

دانلود کتاب محسن محسن قاسم

صفحات کتاب :
76
کنگره :
‏‫‬‬‭‭PIR8044
دیویی :
‏‫‭8‮فا‬1/62
کتابشناسی ملی :
7378220
شابک :
‏‫‭978-600-0349-02-8‬‬
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه محسن محسن قاسم