امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
7,700
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
40,000
15%
34,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب شغل های رویایی در علوم

کتاب شغل های رویایی در علوم نوشته کریس اکسلاد و به ترجمه مجید عمیق می‌باشد. ناشر کتاب انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است. تحصیل در حوزه‌ی فناوری، ریاضی، علوم و مهندسی دروازه‌های هیجان‌آمیز، جالب، حیرت‌آور و خارق‌العاده‌ای را به رویتان باز می‌کند.

کار کردن در این حوزه‌ها به معنی آن نیست که همه‌ی وقتتان در آزمایشگاه یا پشت مانیتور کامپیوتر سپری خواهد شد. شما می‌توانید در عرصه‌های گوناگون هر بخش کار کنید. کتاب شغل‌های رویایی در علوم به شما کمک می‌کند تا درباره‌ی هرکدام از این شغل‌ها و همین طور بازده و تاثیر کاری که انجام می‌دهید، شناخت کافی به دست آورید.

گزیده کتاب شغل های رویایی در علوم

سیاره‌ی فرامنظومه‌ای، سیاره‌ای است که پیرامون ستاره‌ای غیر از خورشید گردش می‌کند. به عنوان شکارچی سیاره‌های فرامنظومه‌ای باید این دنیاهای دوردست را جست‌وجو کنید و درباره‌ی بزرگی آن‌ها و اینکه چگونه پیرامون ستاره‌هایشان گردش می‌کنند، تحقیق کنید. این کار ما را با روند عملکرد سایر منظومه‌های شمسی در جهان هستی آشنا می‌کند. با مطالعه‌ی این دنیاهای ناشناخته می‌توانیم از وجود احتمالی سایر منظومه‌های شمسی مشابه منظومه‌ی شمسی خودمان باخبر شویم یا پی ببریم که منظومه‌ی شمسی خودمان منظومه‌ی منحصربه فرد است.

مهم‌تر از همه، رصدکردن سیاره‌های فرامنظومه‌ای ما را با ساختار سیاره‌های شبه‌زمین آشنا می‌کند و از سوی دیگر از احتمال وجود حیات فرازمینی در آن‌ها باخبر می‌شویم.

صفحات کتاب :
32
کنگره :
‫‬‭‬‮‭Q۱۴۷
دیویی :
‫‬‭‬‮‭[ج]۵۰۲/۳
کتابشناسی ملی :
۸۷۸۸۲۴۳
شابک :
978-600-01-1027-7
سال نشر :
1401
قیمت نسخه چاپی :
400000

کتاب های مشابه شغل های رویایی در علوم