امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
40,200
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب با من بیا و خودت را بهتر بشناس

شخصیت‌شناسی یا ام بی تی آی (MBTI)یکی از قدرتمندترین ابزار برای خودآگاهی و انتخاب شغل هست ابزاری که با آن می‌توان نقاط ضعف و قوت خود را شناخت و از طریق این ابزار مسیر رسیدن به خودشناسی کوتاه‌تر خواهد بود.

سعیده صیمری کتاب با من بیا و خودت را بهتر بشناس را با توجه به خاطرات خویش در مدارس و تجربیاتش در برگزاری کارگاه‌های مختلف شخصیت‌شناسی نوشته است.

کتاب با من بیا و خودت را بهتر بشناس شامل دو بخش است بخش اول که مربوط به مسائل علمی و آموزشی شخصیت‌شناسی است و بخش دیگر که شامل خاطرات تجربیات و داستان‌های واقعی که نشان دهنده نحوه‌ کاربرد مطالب شخصیت‌شناسی در زندگی است.

گزیده کتاب با من بیا و خودت را بهتر بشناس

چرا باید شخصیت‌شناسی را یاد بگیریم

شخصیت‌شناسی ابزاری قدرتمند و بسیار ارزشمند در زمینه خودشناسی است.

هر کسی وقتی شخصیت خود را بهتر بشناسد؛ می‌تواند برنامه‌ریزی بهتری برای زندگی خود داشته باشد. هنگامی که فرد شخصیت خود را می‌شناسد دیگر مایل نیست مثل بقیه باشد. با اعتمادبه‌نفس و اطمینان در مورد مسائل مهم زندگی تصمیم می‌گیرد.

اگر قرار باشد جلسات کاری یا مصاحبه‌های استخدامی یا موقعیت‌های مشابه داشته باشد هوشمندانه می‌تواند براساس تیپ شخصیتی طرف مقابل مذاکره کند.

خیلی از افراد به دلیل عدم شناخت استعداد و توانمندی‌های خود در زمان مناسب که بهترین زمان آن در نوجوانی است، در آینده دچار مشکل، حسرت و پشیمانی می‌شوند.

با شناخت خودمان می‌توانیم عملکرد بهتری در زمینه زندگی فردی و کاری داشته باشیم.

صفحات کتاب :
97
کنگره :
‏‫‭BF۶۹۸/۳‬‬
دیویی :
‏‫‭۱۵۵/۲۶‬‬
کتابشناسی ملی :
۷۵۸۸۱۵۵
شابک :
978-622-7611-63-2
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه با من بیا و خودت را بهتر بشناس