امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
16,400
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
38,000
15%
32,300
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب آی قصه قصه قصه 4

قصه‌گویی سنتی دیرینه و دیرپا است. گذر زمان، تغییر مکان و گسترش وسایل ارتباط جمعی در اهمیت، ارزش و تأثیر قصه تغییری ایجاد نکرده است. قصه‌گویی آرامش را هم به قصه‌گو و هم به شنونده هدیه می‌کند و فعالیتی است بی‌خرج و پربار که اگر به صورت عادت در خانواده‌ها درآید، بسیاری از نابسامانی‌های روانی فرزندان را درمان می‌کند.

از‌این‌رو، انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مجموعه‌ی «آی قصه قصه قصه» را در ۷ جلد منتشر کرده است؛ مجموعه‌ قصه‌های جذابی که هم کودکان دیروز و هم کودکان امروز با آن‌ها خاطره دارند. برای انتخاب قصه‌های این کتاب‌ها تمام منابع موجود از جمله مجله‌های قدیمی و جدید مانند پیک و کیهان‌ بچه‌ها، نشریات و کتاب‌های خارجی و کتاب‌های قدیمی مورد استفاده قرار گرفته‌اند. 

کتاب آی قصه قصه قصه 4 به نویسندگی و تصویرگری زهره پریرخ  است و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آن را منتشر کرده است که شامل 9 قصه‌ی کوتاه از سرزمین ایران و دیگر کشورهاست.

گزیده کتاب آی قصه قصه قصه 4

یک روز مثل همیشه خاله پیرزن آرد را خمیر کرد و تنور را روشن؛ اما آمد نان را به تنور بچسباند، نان از دستش افتاد توی تنور. خاله پیرزن خم شد تا نان را بردارد. باز هم خم شد، آنقدر خم شد که فقط پاهایش بیرون ماند. مورچه ای از آنجا می گذشت. پاهای خاله پیرزن را دید.

صفحات کتاب :
61
دیویی :
‏‫‮دا‬۸۰۸/۸۳‪‭و۶۵۲آ ۱۳۸۴
کتابشناسی ملی :
34150- 84 م
شابک :
9789644325564
سال نشر :
1400
قیمت نسخه چاپی :
380000

کتاب های مشابه آی قصه قصه قصه 4