امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
5,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب ستارگان دنباله دار و سیارک ها

کتاب ستارگان دنباله دار و سیارک ها از مجموعه کاوش در فضا، نوشتۀ یان گراهام و ترجمۀ مجید عمیق است که توسط انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

مجموعۀ کاوش در فضا تازه‌ترین یافته‌ها را دربارۀ اسرار جهان هستی و روند چگونگی شناخت ما از فضا در قرن‌های گذشته و حال حاضر را بازگو می‌کند. یعنی از باورهای اولیه و اساطیری دربارۀ فضا گرفته تا تازه‌ترین اطلاعات مبتنی بر یافته‌های علمی مدرن. جدیدترین توصیف‌ها دربارۀ چیستی دنیا و کیهان.

این مجموعه گریزی می‌زند به مهم‌ترین مأموریت‌های فضایی دنیا و ماموریت‌هایی که قرار است در آینده انجام شود و هم‌چنین تقویم رویدادهای تأثیرگذار در کشفیات فضایی. در این مجموعه تصاویری جذاب و به یادماندنی از کیهان وجود دارد که به کمک پیشرفته‌ترین فناوری‌ها گرفته شده است.

آسمان شب، تولد یک ستاره، رنگ ستارگان، مرگ یک ستاره، صورت‌های فلکی، کهکشان‌ها، کهکشان راه شیری، ابرهای فضایی، بیگ بنگ، نظاره کردن ستارگان، منظومه‌های شمسی، در جست‌وجوی موجودات فضایی و ... از موضوعات کتاب ستارگان و کهکشان‌ها هستند.

گزیده کتاب ستارگان دنباله دار و سیارک ها

نکته‌های خواندنی درباره‌ی فضا

قطعات سنگ‌هایی که در فضا شناورند، اصطلاحاً شهاب‌سنگ یا سیارک نامیده می‌شود. تنها تفاوت بین آن‌ها در اندازه‌شان است. شهاب‌سنگ‌ها سنگ‌هایی هستند که قطرشان بیش‌تر از چند متر نیست. سنگ‌های فضایی بزرگ‌تر سیارک نامیده می‌شود.

قیمت نسخه چاپی :
130000
صفحات کتاب :
36
کنگره :
‏‫‬‭QB۷۲۱/۵‏‫‬‭/گ۴س۲ ۱۳۸۸
دیویی :
‏‫‬‭[ج] ۵۲۳/۶
کتابشناسی ملی :
‎۲‎۰‎۵‎۶‎۱‎۹‎۰
شابک :
978-964-391-492-9
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه ستارگان دنباله دار و سیارک ها