نظر شما چیست؟

معرفی کتاب بیا یاد بگیریم که نترسیم

کتاب بیا یاد بگیریم که نترسیم نوشته تووا ناوارا است که به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به چاپ رسیده است. در این کتاب که دکتر عنایت‌الله شهیدی آن را از ایتالیایی به فارسی برگردانده است، کودکان یاد می‌‌گیرند که بی‌دلیل از چیزی که آسیبی به ‌آن‌ها نمی‌زند، نترسند.

آن‌ها یاد می‌گیرند که ترس و فکرهای مربوط به ترس را در دل خود پنهان نکنند و حتما ‌آن‌ها را با والدین خود در میان بگذارند و از کمک ‌آن‌ها برای کنار گذاشتن ترس‌های خود استفاده کنند.

این کتاب، اثری تصویری و غیر داستانی دربارۀ چیزهای گوناگونی است که ممکن است باعث ترس در بچه‌ها شوند. نویسنده و تصویرگر دربارۀ موقعیت‌های ترسناک گوناگون برای مخاطب کودک توضیح داده‌اند. پس از آن، دربارۀ هر موقعیت، در کادر راهنمایی، کودک را راهنمایی می‌کنند که در مواجهه با پیشامد رخ ‌داده چه کاری انجام دهد؛ همچنین در کادری دیگر، درباره‌ی چیزهایی بیشتری که کودک درباره‌ی آن موضوع باید یاد بگیرد، نکاتی ذکر کرده‌اند.

گزیده کتاب بیا یاد بگیریم که نترسیم

وقتی آدم خواب وحشتناکی می‌بیند، مثل این است که دارد یک فیلم ترسناک تماشا می‌کند؛ ولی خواب‌های وحشتناک هم درست مثل فیلم‌های ترسناک، واقعی نیستند و هرگز هم اتفاق نمی‌افتند.

اگر قبل از خواب، زیاد غذا بخوریم و یا در طول روز چیزهای ترسناک ببینیم یا بشنویم، ممکن است شب خواب‌های وحشتناک ببینیم.

صفحات کتاب :
32
دیویی :
‏‫‬‭۳۰۵/۲۳۱‏‫‬‭ن۲۴۴ب۱۳۹۲
کتابشناسی ملی :
2071398
شابک :
‏‫‬‭978-964-391-510-0
سال نشر :
1399
قیمت نسخه چاپی :
250000

کتاب های مشابه بیا یاد بگیریم که نترسیم